عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان abujasempes و آدرس abujasempes.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 72
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 10
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 18
:: بازدید ماه : 18
:: بازدید سال : 1147
:: بازدید کلی : 1633

RSS

Powered By
loxblog.Com

ازدواج

نکاتی در مورد انتخاب همسر
شنبه 30 فروردين 1399 ساعت 22:20 | بازدید : 113 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

نکاتی در مورد انتخاب همسر
چگونه همسر انتخاب کنیم؟ سوال جدید نیست ، اما همیشه مرتبط است. سالهاست که سال هاست که کل جمعیت مرد از این موضوع عذاب می کشند. تصمیمات بسیار متفاوت و گاه غیر منتظره بود. به عنوان مثال ، یک رهبر پیشین عراق توصیه کرد که چگونه همسر را انتخاب کنید: صدام گفت: "او نباید خیلی باهوش و یا خیلی احمق باشد." بنابراین ، در یک مقاله از یک نویسنده ناشناخته ، که بسیار محبوب در اینترنت است ، به چندین مقاله اساسی درباره انتخاب شریک زندگی اختصاص داده شد. ما سعی کردیم تا آن را

بفهمیم ... انتخاب همسر یک کار بسیار مسئولانه است و به کارهای پر دردسر بسیار نیاز دارد. زیرا این امر در مورد انتخاب یک همسر ، یک همسر گرانبها ، مادر فرزندان آینده شما ، نوه های مادربزرگ دوست داشتنی شما خواهد بود.

در این شرایط ، احساسات فقط نامناسب نیستند بلکه جنایتکار هستند. خوب ، شما نمی گویند ، برای خرید خودرو به یک نمایندگی اتومبیل مراجعه کنید ، با گریه های مشتاق از یک اتومبیل درخشان به اتومبیل دیگر سوار شوید: "اوه ، من این را می گیرم! او خیلی جادار است! یا بهتر این یکی - چراغهای جلو او بسیار درخشان است! و چه الاغ ساده ای! معجزه! معجزه! "

مزخرفه ، درسته؟ هنگام انتخاب خودرو ، چیزی کاملاً متفاوت مهم است - ایمنی ، اقتصاد ، طراحی و در آخر قیمت. طبق این معیارها - از لحاظ تفکر ، تفریحی ، از آنجا که یک زن خانه دار خوب ، گوشت تازه و سبزیجات تازه را برای شام در بازار خریداری می کند - ما خرید خواهیم کرد ، یعنی همسر خود را انتخاب می کنیم.

بنابراین ، نویسنده این اثر توصیه می کند:

ابتدا با والدین و خانواده فوری خود آشنا شوید.

وی گفت: "اگر ملاقات حضار خیلی از شما را به یاد كونستكامرا نكند و از نظر ذهنی آمادگی لازم را داشته باشید كه اولاد شما مانند پدربزرگ پدرتان لجن بكشد ، مانند پدرش لیس می زند ، مانند كیست خود را در کف دست خود تكان می دهد ، و در عین حال بینی خود را با سیب زمینی به ارث می برد. و پیاده روی اردک ، در نظر بگیرید که آزمون اول را با موفقیت پشت سر گذاشته اید. و کاملاً آماده هستید که مجموعه کروموزوم گرانبهای خود را با کروموزوم های بستگان آینده خود ترکیب کنید. "

سپس باید به دوستانش نگاه کنید. وی گفت: "مردان جوان را با یک راه راه شل و شوره سر دختران پاشیده و ران های هیولا که با آنها دختر دوست دارید دوست داشته باشید بعد از عروسی ذوب نمی شوند ، مانند کابوس در اولین پرتوهای طلوع آفتاب. بنابراین ، یا عروس را با این بسته دعوا کنید و یا همین حالا عروس را با این بسته دعوا کنید. شرکت "

نویسنده پس از بررسی محیط مورد نظر خود ، توصیه می کند به خصوصیات شخصی او توجه کنید. و این ارزش دارد که با خرید شروع کنید. وی گفت: "اگر یک دختر محبوب هنوز کاملاً کنترل خود را با توجه به لباس های چند رنگ و فروپاشی خوردن در خارج از کشور از دست بدهد ، همه چیز را ردیف می کند ، به برچسب قیمت ها نگاه نمی کند ، یا برعکس ، به طرز ناخوشایندی به خانمهای خوش فروش اطلاع می دهد که هرگز در زندگی قابل توجه خود چنین لجن حساس ندیده است. .. خوب ، به بهانه موجه (دود ، تماس بگیرید ...) این فروشگاه ، این دختر ، این شهر ، قاره و این سیاره را برای همیشه ترک کنید. "

اگر بعد از این بررسی وحشتناک هنوز فرار نکردید ، پس ارزش استراحت کردن با هم را دارید. "همسر خوب هرگز خسته نمی شود. او شاد ، دوستانه است ،

و اکنون وقت آن رسیده است که در مورد زندگی مشترک فکر کنیم. آیا حاضرید او را 24 ساعته ببینید؟ آیا در فضای داخلی شما جای می گیرد - سوالات نیز مهم هستند. وی گفت: "بدون این آزمایش مهم (حداقل شش ماه طول می کشد) ، فقط دیوانگان آشکار می توانند ازدواج کنند.

ده دقیقه به دختر بدهید تا آموزش دهد و سپس او را به شما منتقل کند. در مرحله بعد ، به خانم جوان باید مبلغی اندک برای هزینه های خانوار تحویل داده شود و به مدت پنج روز در جایی ناپدید شود. اگر پس از بازگشت ، متوجه شوید که آپارتمان شما تعمیر و تمیز شده است ، همانطور که در روز اول ایجاد ، آشپزخانه پر است از غذاهای تازه تهیه شده ، دختر رنگ شده ، تازه و آماده برای افراط در عشق گوشتی فوراً ، و در همان زمان ، حداقل نیمی از مبلغی که برای او باقی مانده است ... بله ، شاید بالاخره زمان آن رسیده است که از این کودک نگاه دقیق تری داشته باشیم. "

خوب ، اگر این آزمون را گذرانده باشید ، ضرری ندارد که به طراحی بیرونی معشوق خود نگاه کنید. "صادقانه بگویم ، این کاملاً اساسی نیست ، اما اگر به دلایلی می خواهید از همسرتان نه تنها برای هدف مورد نظر خود بلکه در انتشار استفاده کنید ، با این امر هدایت شوید که زنان دارای بینی صاف و مرتب ، کمتر احتمال دارد که دچار آبریزش بینی ، بزرگ ، واضح شوند. چشم هایی که لنز واضح دارند معمولاً نشانه دید خوب است و دندان های سالم ، قوی و سفید تضمینی برای خوب و کامل جویدن غذا است (این بدان معنی است که معده برای مدت طولانی به طور معمول کار می کند) و دندانپزشک به زودی به آنجا نمی رسد. تا مطالب شما کیف پول. "

دختری که هر 4 گروه آزمونهای پیشنهادی را با موفقیت پشت سر گذاشته است ، هیچ قیمتی ندارد. "اگر چنین گنجی پیدا کردید ، بلافاصله از زندگی لیسانس ، دوست دختران بی مغز ، نوشیدن ابدی و عجله بهمراه دختر رویاهای خود به سمت نزدیکترین کاخ عروسی بروید. فقط در طول راه ، سعی کنید شخصاً اطمینان حاصل کنید که عروس شما لاستیک نیست."

این قطعه جالب و شگفت انگیز مدتهاست که ذهن بسیاری از ساکنان اینترنت را به خود جلب می کند ، بسیاری آن را راهنمایی برای عمل می دانند. در واقع ، این اصلاً چنین نیست.

غالباً جوانی سرسخت و جوان ، که عاشق شده و تصمیم گرفته است که خود را برای همیشه به محبوب خود ببخشد ، استدلال های معقول دوستان و آشنایان را نمی شنود.

یک افراط دیگر وجود دارد. روانشناسان می گویند ازدواج راحتی ، قابل اطمینان ترین است.

مشخص است که هیچ دختر کاملی وجود ندارد. اما من در اینجا او خود برای انتخاب مجموعه ای از زن بد بو ، که پس از آن شما باید برای مدت زمان طولانی قرار دهید ، من صادقانه توصیه می کنم.

اگر به عنوان خانه دار به یک زن احتیاج دارید ، می توانید لوازم خانگی بخرید و مشکل به خودی خود حل می شود. مایکروویو ، ماشین لباسشویی و واحدهای دیگر بسیاری از خانواده ها را به شدت تسهیل می کردند. مشکلات اطراف خانه در پایان می توانید یک خانه دار را از روستا ببرید.

همسر - شریک جنسی ثابت و شریک زندگی برای "گریه در یک دستمال"؟ این امر ممکن است رابطه ای دائمی با زن (چند زن) برقرار کند ، به اندازه کافی نزدیک باشد که روح در هنگام نیاز به آن استراحت کند و هنگامی که روح تنهایی می خواهد کاملاً جدا شود.

معیارهای انتخاب همسر برای زنان

WIFE حالت ذهنی است ، نه شخصی که تمبر در گذرنامه خود داشته باشد.

شاید قبل از هر چیز متوجه شوید که آیا می توانید او را 24 ساعت شبانه روز ببینید؟ من می فهمم که احساسات ، تمایل جنسی وجود دارد ، اما ازدواج همیشه به تنهایی بر این اساس دنبال نمی شود. زندگی خانوادگی شامل بسیاری از لحظات است.

و بعد ، با این حال ، این بیان فشار می آورد: برای انتخاب همسر ... آیا او یک چیز است؟ چگونه همسر انتخاب کنیم؟ آیا شما یک تربچه را در بازار انتخاب می کنید؟

دسته دیگری از دوستان در زندگی وجود دارند - کسانی که تحت تعریف "قدم زدن با کسی و ازدواج با شخصی" قرار می گیرند. چند نفر از افراد ناگوار سرنوشت خود را تحت عنوان مشهور آپینا "Rival" سوگوار کردند: "آنها احتمالاً با افرادی مثل من ازدواج خواهند کرد و شعر و ترانه را به شما اختصاص می دهند."

این نوع خانمها خیلی خوب می توانند یک همسر ایده آل شوند ، اما ... در اینجا خیلی ساده نیست. مردان از زنان باهوش ، قوی ، مستقل می ترسند. یک مرد باید مورد تحسین و "نگاهش به دهان" باشد.

بنابراین "برای خود فکر کنید ، برای خود تصمیم بگیرید."

همسر را باید نه طبق قوانین بلکه با قلب انتخاب کرد. به طور کلی ، چنین مورد کلاسیکی وجود دارد - اگر در سه ماه چیزی برای گفتگو با یک شخص دارید و از آن خسته نشده اید ، به یک رابطه جدی فکر کنید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
کنار هم خوابیدن مادر و کودک صحیح است یا خیر
شنبه 30 فروردين 1399 ساعت 18:58 | بازدید : 116 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

کنار هم خوابیدن مادر و کودک صحیح است یا خیر


ابتدا بگذارید روشن کنیم که هم خوابیدن دقیقاً چیست . وقتی صحبت از هم خوابیدن می کنیم منظورمان این است که کودک (صرف نظر از سن) در اتاق خواب والدین خود و به طور خاص در رختخواب خود بخوابد.

داستان من: وقتی زایمان کردم و بعد به خانه رفتم ، حقیقت این است که یک لحظه فکر نمی کردم کودک را به رختخواب برسانم. مدتها قبل تختخواب آماده بود و درست همانطور که باید ، ورقها کاملاً گذاشته شده بود. در روزهای بعد ، تقریباً همه چیز در جهت عقربه‌های ساعت بود ، زیرا تانوس تقریباً 2.5 ساعت - 3 ساعت شیر ​​می خواست. از آنجا که من شیر می دادم ، کل روز را با تانوس روی تخت خود روی نیمکت گذراندم و وقتی شب فرا رسید ، اوضاع کمی دشوارتر شد زیرا جدا از شب های بیرون ، مجبور شدم به اتاق او بروم و او را شیر دهم.

 

بنابراین در یک مقطع زمانی که من در یک جنون عمومی بودم و او را در رختخواب شیر می دادم ، خوابیدیم! بنابراین از آنجا که تانوس چند روزه بود (و من او را روی بالش گذاشتم) ، تاکنون نزدیک به 3 سال است ، او حداکثر 5 بار در رختخواب خود خوابیده است. همانطور که مشاهده می کنید ، ما به زودی یک مدرک کارشناسی ارشد هم خوابیدن دریافت خواهیم کرد !

 افسردگی بعد از زایمان

نمی خواهم هم خوابیدن را اشتباه یا غلط بنامیم (از آنجا که هر کودک بی نظیر است) ، در اینجا افکار من (مثبت) من درباره اینکه چرا دوست دارم تختخواب را با پسرم به اشتراک بگذارم وجود دارد:

- قدرت عادت! بعد از گذشت تقریباً 3 سال از هم بودن ، برای من عجیب به نظر می رسد که شب بیدار شوید و او را در کنار من نبینید ، بالای سر من یا وارونه باشد.

- به دلیل کار و ساعتهای زیادی که دلم برایش تنگ شده است ، داشتن او در رختخواب این فرصت را دارم که هنگام خواب او به صورتش نگاه کرده و او را مشاهده کنم.

- از سن 8 ماهگی که اولین دندان خود را بیرون کشید ، تا چند ماه پیش تقریباً هر شب گریه کرد و از درد بیدار شد. بنابراین اجتناب ناپذیر بود که من او را در رختخواب بغل نکنم ، سعی کردم او را آرام کنم.

- Thanos نمی تواند بخوابد (و لالایی) اگر او دست خود را روی صورت من نگذارد (نوازش می کند انگار او به دنبال چیزی است) یا از طریق آستین بلوز من.

- آغوش ناگهانی او در عصر یا حتی وقتی خواب می بیند و صحبت می کند ، با هیچ چیز مقایسه نمی شود.

- از آنجا که او مهدکودک را امسال شروع کرد ، نمی توانم به یاد داشته باشم که چند بار او بیمار شد. داشتن او در کنار من ، برای قرار دادن دماسنج ، سرم در بینی او و غیره باعث شد شب کمی بیشتر قابل عبور باشد.

سرانجام ، زیرا ما قبلاً او را بیشتر اوقات در رختخواب می گذاریم (صرف نظر از اینکه وی از خواب بیدار می شود و فریاد می زند ، مادر من) ، یک چیز مطمئناً است ، در بعضی مواقع او از رختخواب خارج می شود و می خواهد فضای مخصوص خودش را داشته باشد. تا آن زمان ، او را راضی خواهم کرد ...

 

افسردگی بعد از زایمان


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
چگونه به فرزندتان کمک کنید تا زندگی دوستانه بسازد!
شنبه 30 فروردين 1399 ساعت 1:9 | بازدید : 134 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

چگونه به فرزندتان کمک کنید تا زندگی دوستانه بسازد!


دوستی دوران کودکی شاید نجیب ترین و ناب ترین رابطه ای است که انسان در زندگی خود ایجاد می کند. این یک هدیه ارزشمند است که به کودک کمک می کند تا از لحاظ روانشناختی و عاطفی رشد کند. بدون دوستان زندگی ما خالی خواهد بود. بدون دوستان کودکی زندگی ما فرق می کرد.

آیا تا به حال فکر کرده اید اگر خاطره و تجربیاتی از دوست کودکی مورد علاقه خود نداشته باشید ، شخصیت و زندگی شما چگونه خواهد بود؟ مطمئناً برخی از عناصر شخصیت شما کاملاً متفاوت خواهد بود. عناصر شخصیتی شما به این شکل شکل گرفته است زیرا وقتی کوچک بودید تجربه های زیادی به اشتراک می گذاشتید ، بازی های زیادی ، دعوا های زیادی انجام می دهید ، بنابراین بسیاری با دوست کودکی مورد علاقه خود می خندید!

دوستی های کودکی معمولاً از 3 سالگی شروع می شوند ، آنقدر واقعی و ناب هستند که اغلب می توانند برای یک عمر حفظ شوند. زودتر از 3 سالگی ، مفهوم دوستی وجود ندارد ، زیرا کودکان در مرحله خارج از مرکز قرار دارند و برای آنها غیرممکن است که بتوانند نیازهای شخص دیگری و به ویژه کودک را درک کنند.

با خروج کودک از مرحله خارج از مرکز ، در اوایل کودکی ، پس از آن او می تواند درک کند که همیشه همگان نمی توانند خواسته های یکسان داشته باشند و ممکن است هرکسی احساسات متفاوتی داشته باشد. این لحظه ای است که کودک می تواند به افراد مختلف پاسخ دهد ، آن را بفهمد و فضای لازم را برای آن فراهم کند. با این حال ، دوستی بچه ها قبل از ورود به مدرسه امری تصادفی و تغییر پذیر است ، بنابراین می توانیم در مورد دوستی پایدار صحبت کنیم و "گیر" فقط با ورود کودک در ساختار اجتماعی مدرسه ، جایی که حال و هوای آن نیز وجود دارد ، برقرار کنیم. طرف کودک برای رعایت قوانین گروه.

در هر صورت ، خواه به این امر همدلی ساده ، شناسایی علایق ، عشق یا دوستی گفته شود ، والدین نقش مهمی در دستیابی به این مهارت اجتماعی دارند! مانند بسیاری از چیزها ، ارزش دوستی چیزی است که از گهواره شروع می شود. کودکانی که در فضایی از محبت ، درک ، برابری ، کمک متقابل و اعتماد به نفس رشد می کنند ، که یاد گرفته اند احساسات خود را مثبت یا منفی بیان کنند ، قبلاً توانایی دوست داشتن را کسب کرده اند.

با این حال ، روش های عملی وجود دارد که می توانید باعث تقویت جامعه پذیری فرزند خود شوید و به او کمک کنید تا برای یک زندگی دوستانه باشد!

فرصت هایی را برای دیدار با کودکان دیگر فراهم کنید. خواه کودک آن را به عنوان یک مرکز مراقبت روزانه یا یک زمین بازی یا فعالیت های خود می نامند ، کودک نه تنها می تواند انرژی خود را آرام کند ، بلکه باعث پیشرفت و پیشرفت جامعه شود.

او معاشرت با فرزندان دیگر را در محیط آشنای خود یعنی خانه در پیش گرفت. از آنجا که خانه منطقه ای است که احساس امنیت بیشتری می کند ، در این فضا مهم است که بازی را با کودک در سن خود تجربه کنید ، اسباب بازی های مورد علاقه خود را با او در میان بگذارید. فراموش نکنید که او را با ارائه چیزی برای نوشیدن یا خوردن غذا به او «مهمان» خود کمک کنید تا احساس راحتی کند.

دوست بزرگ او باشید. سعی کنید به نیازها و نگرانی های او در مورد رابطه اش با دوستش ، درمورد نزاعی که با او داشتید یا چیزی که در رفتارهای وی زحمت کشید گوش فرا دهید. وقتی کودک با شخص ثالث در مورد نگرانی های خود صحبت می کند ، علاوه بر بیان آنها ، وارد روند رشد مهارت های اجتماعی خود نیز می شود.

به چند دوست وی اهمیتی ندهید. نکته مهم این است که دوستان داشته باشیم ، چه تعداد زیاد باشد یا کوچک ، به وضوح به شخصیت کودک بستگی دارد و اینکه او چقدر "اجتماعی" است یا نه.

نسبت به دوستانش انتقاد نکنید. از آنجایی که فرزند شما شخصی را که دوستش ندارید انتخاب کرده است ، باید به او احترام بگذارید و از تأثیر منفی بر او جلوگیری کنید. البته این در مواردی که شما فقط آن را دوست ندارید صادق است. در مواردی که چیز بدی را در دوست فرزند خود مشاهده می کنید ، خوب است که در مورد آن صحبت کنید.

به فرزند خود بیاموزید که دوستی به معنای برابری است. این مهم است که بدانید دوستان با هم کار می کنند ، به یکدیگر کمک می کنند و یکدیگر را همانطور که هستند می پذیرند. هرکسی که از این کار منحرف شود باید بداند که مشکل ساز است.

به او بیاموزید که دوستی یک رابطه اجتماعی است. این بدان معنی است که هرگز نمی تواند کامل باشد. دوستان مشاجره می کنند ، اما به دلیل اینکه آنها عاشق یکدیگر هستند ، یکدیگر را آشتی می دهند و یکدیگر را می بخشند.

مثال خوبی باشید. اگر دوستانی دارید و واقعاً آنها را دوست دارید ، کودک همین کار را خواهد کرد.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دانشمندان چینی: کرونا از طریق رابطه جنسی منتقل نمی شود
جمعه 29 فروردين 1399 ساعت 19:27 | بازدید : 113 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

دانشمندان چینی: کرونا از طریق رابطه جنسی منتقل نمی شود

کرونا و رابطه جنسی

مرکز همچنین هشدار می دهد که عفونت در کاسه توالت نیز وجود دارد
یک مطالعه 27 فوریه که در بستر پزشکی دانشگاه ییل منتشر شد ، نشان داد که کورو ویروس توسط رابطه جنسی استاندارد منتقل نمی شود. پزشکان واقع در مرکز عفونت ، در ووهان ، دریافتند که انتقال از طریق ترشحات واژن غیرممکن است.

نمونه گيري از 35 زن بود كه فقط يك نفر از آنها مثبت بود. نمونه ها با استفاده از معرفهای استانداردی که هم اکنون در سراسر جهان برای تعیین حضور Covid-19 مورد استفاده قرار گرفت ، مورد بررسی قرار گرفت.

زنان بین 37 تا 88 سال سن داشتند که بیش از 50٪ از آنها نیز دارای بیماری مزمن هستند. آمارهای بررسی نشان می دهد که تنها 42 درصد از افراد آلوده به کروناویروس آن را به شریک زندگی خود منتقل کرده اند ، اما نه از طریق رابطه جنسی بلکه از طریق رازهای دیگر. در اوایل امروز مطالعه دیگری درباره چینی ها انجام شد که براساس آن ، این عفونت از طریق ادرار و مدفوع نیز منتقل می شود. و آنها به صراحت هشدار می دهند که استاندارد طلا برای تعیین حضور کروناویروس یک تست PCR به همراه اسکنر قفسه سینه به دلیل فزاینده بودن تعداد نمونه های کرواویروس منفی کاذب است. در عین حال ، اپیدمیولوژیست های آمریکایی هشدار داده اند ، تا زمانی که آزمایش سرولوژی مناسب برای بیماران شروع نشود ، نمی توان به فکر واکسن یا از بین بردن همه گیری آن بود.


دانشمندان و پزشکان پزشکی در چین بر این عقیده هستند که طبق اطلاعات آنها در مورد شیوع عفونت ، مرگ و میر تاکنون شروع به کاهش خواهد کرد. با این حال ، آنها اطمینان می دهند که در صورت وجود موج دوم یا متعاقب آن از تاج ، ممکن است آن را به دلیل جهش هایی که هنوز مشاهده می شود ، افزایش دهد.

هفته گذشته ویروس شناسان ایتالیایی اظهار داشتند که این ویروس برای انتقال از حیوانات وحشی (مانند خفاش ها و پنگولین ها) به انسان بین 20 تا 25 نوامبر سال گذشته ، زمانی که به احتمال زیاد در ووهان شیوع یافته است ، جهش یافته است. امروز ، دو جهش Covid-19 شناخته شده است ، و یک بیمار در ایالات متحده و دیگری در استرالیا ثابت شده است که به هر دو سویه آلوده شده اند.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
اعترافات مرد چگونگی انتخاب مرد مناسب
سه شنبه 26 فروردين 1399 ساعت 9:27 | بازدید : 119 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

اعترافات مرد چگونگی انتخاب مرد مناسب
ااندراس بدترین نوع حیوان است (حیوان ، حیوان ، من می دانم چه می گویم) که می تواند روی این سیاره قدم بزند. تا کنون خیلی خوب است و شما مرا بیشتر یک مرغ دوست داشتید (همانطور که یک روح می گفت).

از آنجا که به تازگی ، من شاهد بودم که بسیاری از دختران از تنها بودن ناراحت می شوند و گزینه های اشتباهی را انتخاب کرده اند ، به شما می گویم که چگونه مرد مناسب را پیدا کنید ، بنابراین شما یوروهای خیلی کمی را در ریمل ضد آب دور نمی کنید. یا بسته‌بندی بستنی خانوادگی همه جانبه و هر کاری که انجام دهید.
نشانه هایی که او پسر خوبی است و برای برقراری رابطه این موارد است. و به کسی گوش نکنید که بگوید "بچه های خوب کجا هستند"؟ در مقابل شماست!

-این باعث می شود شما بخندید

بخند خودت بگو بخند برای گفتن جوک (نه سرد ، به طور معمول) ، جدی نباشد و همیشه حمله صحیح را برای گفتن پیدا کنید تا شما را خوشحال کند. اطلاعات داخل.

- او به شما افتخار می کند
به دروغ افتخار نمی کند. واقعاً افتخار از این واقعیت که شما یک پروژه را تمام کردید ، تا زمانی که موفق به خوردن 2 کلوت کوهی با پای شدید. هرچه برایتان جالب باشد ، مردی که به شما افتخار می کند ، معتبر است.

- او نمی خواهد همه شما را به یکباره رختخواب کند

خوب ، جنس خوب. خوب و شگفت انگیز یک نگهبان مرد می خواهد با شما رابطه جنسی برقرار کند اما می خواهد شما را بشناسد. شما چه هستید ، چه چیزی را دوست دارید ، افکار شما. این به خودی خود باعث می شود احساس ویژه ای کنید. زیرا رابطه جنسی به راحتی پیدا می شود. اما مردی که می خواهد به شما تعلیم دهد ، نه.
- او از ترساندن چهره و خودخواهی نمی ترسد

هیچ عواقب عاشق وجود ندارد. 5 بار با صدای بلند برای زن و مرد تکرار کنید. خوب الان؟ پس از تثبیت آن ، هرگز تمبر دختران را نکنید. برای هیچ کس هرگز کسی به تو تف کرده؟ آدیوس عزیزم ارزشش را ندارد. مردی که نفس خود را رها خواهد کرد ، این کار را از سرگرمی خارج نمی کند. او این کار را انجام می دهد زیرا دوست دارد. باشه الان

همیشه در آنجا است

مراقب زنان باشید. وجود دارد همیشه وجود دارد. او از بین نمی رود ، او نمی جوید تا با خدایان و شیاطین کنار بیاید ، در مواقع دشوار چینی ها را نمی سازد. اونجاست و چون او استاد است ، همیشه یک قدم پشت سر شما قدم می زند.
-هر روز او دعوا می کند

او چیزی را به عنوان معقول نمی گیرد. هرکس دیگری را بطور کامل اعطا کند از دست داده است. هر روز خاص است. و از آنجا که او را می بینید که برای شما می جنگد ، به این معنی است که او مردی خداگرا نیست که آسمان را با ستاره ها می خواهد. او به آنها می دهد. به شما

کامل نیست
و او آن را می داند. و نکته آخر ، عنوان شما را مجبور به خواندن این مقاله می کند. کامل نیست اما او با زنی که دوستش دارد کامل است. و این در نهایت جادو در کل فرایند عشق است.

فهمیدی چطور او را انتخاب کردی؟ پیامی که "خوانده شده" خوانده شده و پاسخ داده نشده است به معنای این است که شخص دیگری ارزش آن را ندارد. هرچه او خوب است ، مهم نیست که او چند نفر (من 4 ساله هستم ، خیلی افراد را از دست می دهم) ، مردی که احترام نمی گذارد این کار را نمی کند.
بنابراین با معیارهای واقعی انتخاب کنید. نه زیبایی کسی را ایده آل کرده است ، نه پول و نه چیز دیگری. دیگری را ببینید. نگاه کنید که چگونه او با شما مطابق آنچه شایسته است رفتار می کند و سپس از او قدردانی کنید.

و به زنی که بار دیگر از دست دادن مرد شکایت می کند گوش ندهید. ما به خاطر اشتباهات زنان دیگر مقصر نخواهیم بود. ما ، بچه های خوب ، دیدیم که چگونه به آخر می رسیم.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
بعید ترین راه های اغوا کردن مرد
دو شنبه 25 فروردين 1399 ساعت 10:58 | بازدید : 121 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

بعید ترین راه های اغوا کردن مرد
در صورت نیاز به کمی ... تجدید روابط در رابطه یا فقط می خواهید آزمایش کنید و چیز دیگری را امتحان کنید ، ما روشهای خاصی برای شما داریم که او را اغوا کنیم. و نه ، این یک حسن تعبیر برای چیز دیگری نیست.

موسیقی شل را برای پخش قرار دهید ، راحت بنشینید و هر آنچه را که امشب برای او انجام می دهید بخوانید!

لباس زیر خود را در جیب او بگذارید
وقتی در جایی بیرون هستید ، به حمام بروید ، لباس زیر را بردارید و در جیب او بگذارید! او دیوانه خواهد شد ...

به آرامی پشت خود را مالش دهید

 

به عنوان مثال ، صبح او را با یک فشار ملایم در پشت خود از خواب بیدار کنید. او تحریک می شود و می خواهد شما را ادامه دهد ، زیرا احتمالاً قبلاً با اشتهای ... از خواب بیدار شده است.

تحریک آمیز بخورید
بستنی ، موز یا هر چیز دیگری که بخواهید لیس بزنید تا زبان شما حتی کمی بیرون بیاید. کلاسیک زمان قدیمی ، همیشه جلب ...

او را ببوس بدون اینکه به او اجازه دهد تو را لمس کند

 

کنترل کن شما دستورات می دهید ...

بگذارید او کمی انجام دهد ... چشم شما را بگیرد
دامن کوتاه ، یک تی شرت باز ... شما می فهمید منظور ما چیست!

او پاشنه پوشید و منتظر او بود ... برهنه

 

آیا وقت آن است که او را سلب کنیم؟ به این فکر کنید!

لب های خود را با خامه (یا هر چیز دیگری) روغن کاری کنید

 

آنقدر حسی است که نمی تواند چشمان خود را از شما دور کند ...

با هم برویم تا بخریم ... لباس زیر
و تا زمانی که شما لباس زیر زنانه حسی را امتحان کنید ، او هر دقیقه را که می گذرید حساب می کند تا اینکه به خانه بروید. مگر اینکه در اتاق تمرین "مورد حمله قرار گیرید" ...


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
اعترافات یک مرد از کی شروع خواهیم کرد که از روابطمان خسته شویم
یک شنبه 24 فروردين 1399 ساعت 19:12 | بازدید : 126 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

اعترافات یک مرد از کی شروع خواهیم کرد که از روابطمان خسته شویم
روابط مانند زندگی است: آنها به خوبی شروع می شوند اما به درد خود ختم می شوند. حالا بستگی به چگونگی جدایی ، چقدر درد نمی دانم. اما بدانید که قبل از آمدن آقایان ، ما حوصله خواهیم آمد. و چه موقع زنان حوصله داریم؟ در اینجا من دوباره برای شما هستم ...
اما قبل از اینکه این را بگویم ، بدانید که بهترین (زن و مرد) این است که به روشنی بگویید ، "آیا او می داند چه؟" من از این و آن خسته شده ام. " بنابراین اگر عشق وجود داشته باشد ، از یک طرف می تواند حفظ شود و از طرف دیگر صدمه نبیند. بله ، من می دانم صداقت یک مهارت است ، اما بدانید که کمتر کسی حقیقت را می پذیرد. و عواقب…

پس کی متوجه خواهید شد که حوصله داریم؟ وویلا همانطور که می گوییم و خارج از ورسای ...

- او بازی های ویدیویی را ادامه می دهد
البته او بازی خود را ادامه خواهد داد. وقتی ساعت بازی از حد مجاز (3 و بیشتر) فراتر رود ، بدانید که شریک زندگی تان احساسات بیشتری در چگونگی اعمال صحیح 4-4-2 یا "درخت وارونه" به عنوان یک سیستم در Pro پیدا می کند.

-باران می بارد ...
به معنای واقعی کلمه آیا صحبت می کنید ، صحبت می کنید (خوب ، این عادت شماست) و او گوش نمی دهد؟ البته هیچ فیلمی روی سر او بازی نخواهد کرد. یا او فکر خواهد کرد که 4-4-2 را به درستی اعمال می کند (مرجع فوق). مردی که به یک زن = عاشق گوش می دهد. مردی که با ناامیدی به هیچ وجه نگاه نمی کند = از بین رفته است. یا او در مورد هزینه های خود فکر می کند ...

-Sex πού kaput!

خوب ، این چیزی است که شما انتظار داشتید. اما توقع شما چیست؟ چگونه او آن را به طور دائم قطع نمی کند. نه او رابطه جنسی دارد ، او آن را با چنان نبض انجام می دهد که مادربزرگ فشار خون من (نمره بالا 8) به نظر می رسد 3 ردبول را در مقابل او مست کرده است. به علاوه سردرد به اصطلاح زمزمه نمی شود. حتی به او استناد نکنید ...
-او آن را روی خواندن انداخت

خوب ، اگر می بینید که به طور ناگهانی اتفاق می افتد ، ممکن است لازم باشد در بیمارستان بستری شوید. زیرا اگر او به طور ناگهانی یک روزنامه ورزشی و سپس موراکامی را خواند ، پس آنقدر حوصله می رود که در فرهنگ عمیق به دنبال چیز جدیدی است. به دنبال دختر همسایه نباشید ، فقط مراقب باشید.

-درمانی درمانی
خوب ، او نسبت به شغل خود (و من هستم) پرشور است. اما وقتی مرد ترجیح می دهد بیشتر در دفتر بماند تا به خانه برنگردد ، احتمالاً باید خانم های من را مقصر بدانید که اوقات خوبی را در آنجا سپری می کنید. حال اگر ظرافت وجود دارد ، دو دلیل وجود دارد.

تمام وقت
بله ، ما مردها عاشق برادران خود هستیم. اما ما همسر خود را همسایه خود می خواهیم. اگر فقط مانترا بخواهیم ، آنگاه اوضاع خطرناک تلقی می شود. از آنجا که به طور پیش فرض آن را "بچه ها من حوصله" می گویند ، آنها به دنبال فرصتی برای شناختن هستند و بعد از آن این کار تمام شد!

- او حسادت نمی کند
به من نگو ​​که او از درون "این یکی دیگر ، این نیکوکار بزرگ دیگر من" آواز می خواند. مردی که حسادت نمی کند ، مردی است که یا جوجه (سالم) دارد یا به آن اهمیت نمی دهد. منظورم هیستریک بودن نیست بلکه به روشی منطقی است. اگر در هنگام بازگشت در ساعت 3 صبح او را به عنوان الاغ می بینید ، کودک بی حوصله می شود.

چه کاری انجام دهیم
صداقت در راست "شما چه دارید؟ حوصله دارید اگر کسالت وارد رابطه شده است ، یا به هردو اجازه داده اید که روال باشد ، یا تازه تمام شده است. چه کار کنیم؟ بدترین قسمت کسل کننده و روشن نبودن است. بعد خیانت ، اعصاب ، دعوا وارد می شود و قطعاً کسی صدمه می بیند. و ناعادلانه است که 5 چیز را با شخصی سپری کرده و آنها را به عقب برگردانی ...


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
پسران توجه می کنند 5 ایده بد بو که او می خواهد امتحان کند اما شرمنده است که از او بپرسد
شنبه 23 فروردين 1399 ساعت 11:4 | بازدید : 147 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

پسران توجه می کنند 5 ایده بد بو که او می خواهد امتحان کند اما شرمنده است که از او بپرسد
خیالات جنسی فقط تجارت یک مرد نیست. با این حال ، بر خلاف مردانی که از بیرونی کردن خواسته های جنسی خود دریغ نمی کنند ، بیشتر زنان شرمنده یا ترس از درخواست بیشتر دارند. آیا می توانید به او کمک کنید تا خواسته هایش را آشکار کند؟

# 1 کمک های وابسته به عشق شهوانی
کمکهای وابسته به عشق شهوانی یک روش مناسب برای بالا بردن درجه حرارت در اتاق خواب است. می توانید با کارهای ساده تر مانند روغن ماساژ شروع کنید و با روانکار ادامه دهید و در آخر از ویبراتور استفاده کنید. هنگامی که کمی با دنیای شگفت انگیز اسباب بازی های جنسی آشنا شدید ، بسته به ترجیحات خود ، می توانید برخی از وسایل پیچیده تر را امتحان کنید.

شماره 2 نقش بازی
وقت آن است که او را رها کنیم و حرکت کنیم بازیگری می تواند یکی از اصلی ترین خیالات در لیست او باشد. داستانهای خارق العاده ای را اختراع کنید یا از سناریوهای تغییر زندگی پیروی کنید ، لباس مناسب بپوشید و وارد پوست نقش شوید. ممکن است در ابتدا احمقانه به نظر برسد ، اما بعد از یک یا دو "تمرین" شما شروع به لذت بردن از آن خواهید کرد.

# 3 S&M
اگر دوست دارید دست بالایی داشته باشید ، شاید زمان آن رسیده است که کمی S&M را امتحان کنید. این روشی است که یک نفر تسلیم می شود ، و دیگری با کمک برخی لوازم جانبی مانند دستبند و شلاق ، رئیس می شود. اما از آنجا که می تواند کمی مخاطره آمیز باشد ، ایده خوبی است که قبل از شروع کلمه ای پیدا کنید - این بدان معنی است که می خواهید متوقف شوید.

# 4 رابطه جنسی مقعد
بسیاری از خانم ها وجود دارند که ، در حالی که می خواهند ، شرمنده این خواسته باشند یا می ترسند که آسیب ببینند. حقیقت این است که رابطه جنسی مقعدی تا زمانی که درست انجام شود ، می تواند برای هر دو شما لذت بخش باشد. از آنجا که برای بسیاری از خانم ها اولین بار ممکن است دردناک باشد ، باید بسیار مراقب باشید. قبل از اینکه بتوانید حرکت کنید مقداری "آزمایش" به طول خواهد انجامید. بهترین موقعیت برای شروع قاشق است (هر دو دراز کشیده اید و به پشت او نگاه می کنید). این روند باید آرام و بسیار روان باشد. اگر او آن را دوست دارد ، مطمئن باشید که خواهید فهمید.
شماره 5 سه گانه

برای خانم های پرماجرا بیشتر ، قرار دادن یک سوم بازی ممکن است جالب به نظر برسد. بله درست شنیدی "سه گانه" فقط یک فانتزی مردانه نیست ، زیرا بسیاری از زنان هستند که با این ایده معاشقه می کنند. اما قبل از تصمیم گیری برای انجام این کار ، باید در مورد آن جدی فکر کنید ، زیرا این امر می تواند رابطه شما را به خطر اندازد. دیدن همسر شریک یا مردی که از شخص دیگری راضی است می تواند طغیانهای حسادت را به وجود آورد. قبل از شروع به جستجوی دفترچه تلفن خود ، به افرادی که آنقدرها را نمی شناسید ، فکر کنید. هر کاری را انجام دهید ، حتماً درباره آن بطور گسترده با یکدیگر گفتگو کرده و مرزهایی را تعیین کرده اید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
اعترافات یک مرد چرا همه ما یک برد پیت را پنهان می کنیم؟
جمعه 22 فروردين 1399 ساعت 19:11 | بازدید : 130 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

اعترافات یک مرد چرا همه ما یک برد پیت را پنهان می کنیم؟
آنجلینا جولی با کارما روبرو شد. این برای من خوب خواهد بود که بگویم ، زیرا من عقرب هستم و شما می دانید که من به آن اعتقاد دارم. اما او با چیز دیگری در جهان روبرو شد. رفتارهای مردانه در مورد خیانت. برد پیت پنهان نشود. من شما را در پس زمینه می خوانید که اعترافات را می خوانید.
ما هرگز نمی دانیم چه اتفاقی افتاده است یا نه. اما برای شروع ، بگذارید این نکته را روشن کنم که من به هر شکلی با کافر مخالف هستم. زیرا "خیانت جادو نیست. این خود کم ارزش است. " FB هم همینطور می گوید. و ... یک میلیون لایک!

حال اجازه دهید به موارد زیر برویم
تقسیم شده ، Brangelinos ، خوب. من شبها غذا خوردم ، تا آنجا که می توانستم خوابیدم (چرا می دانید چه می گویند؟ اگر کسی که دوست دارد شما فکر کند شما شب بیدار می شوید) و من امروز گفتم تا تأیید کنید که آقایان خوک هستند و ما حتی می توانیم آنجلینا جولی را تقلب کنیم.
اوه ، بگذارید فقط بگوییم من بهتر دیده ام. همه مردان خوک هستند. و ما یک رئیس جمهور جدید داریم ، برد. او همه چیز را با شمشیر خود به دست آورد. اما از آنجا که 95٪ از مردان مانند براد نیستند ، من به شما می گویم که چرا او آنها را به آنجلینا پوشید (من در مورد كوتیلارد خوب نخواهم گفت. خب ، به همین دلیل است).

اول ، هر مردی که تقلب می کند این کار را می کند تا تایید شود. چرا نمی خندیم. در بهترین حالت ، آنجلینا در فینال لیگ قهرمانان اروپا بازی می کند. کوتیلارد مجبور است در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا بازی کند و در صورت تساوی خوب در "16". برد هم همین کار را کرد. و همسایه ام یکی با زن بلوک شرقی ، درام درام داشتیم. اما اصل کلی این است که ما به همین دلیل آن را انجام می دهیم.
2 ، به آرامی او را از هم جدا نکرد. همه ما تقلب می کنیم اما از هم جدا نیستیم. آیا می دانید چرا؟ از آنجا که البته ما هر دو شما را می خواهیم. از طرف دیگر ، تا اعتماد به نفس خود را در یک عاشقانه یک بار از دست ندهیم. چه ، ما مکنده هستیم؟ در پایان ، بله.

سوم ، او توسط ظلم خورده شد. و همسایه ام بلکه هر مردی تقلب می کند. بدیهی است وقتی ما زمان خوبی را در روابط خود نداریم ، به جایی دیگر می رویم که فکر می کنیم زمان بهتری را پشت سر می گذاریم. این یک توهم است ، جویدنی نیست.
4 ، به همان اندازه بدبینانه که به نظر می رسد ، بدانید که ما به آنجا می رویم که گربه دم خود را می پیچد. او بدتر از دوست دختر ما نخواهد بود ، او بد نیست ، سرد باشد ، هر کاری انجام دهد. اما اگر امکان رابطه جنسی آسان وجود داشته باشد ، ما آن را تعقیب خواهیم کرد. بله ، ما بدتر هستیم
بنابراین همه ما یک برادید پیت را درون ما پنهان می کنیم. و قبل از اینکه سنگ را در Brasidas (در غیر این صورت بسیار خوب) پرتاب کنیم ، بیایید به آنچه انجام داده ایم فکر کنیم.

آا و از آنجا که ما سنگ ها را گرفتیم ، بیایید اکنون به سراغ خانم آنجلیکی تزولی ، دختر Ioannou Voit برویم.
سریال محبوب "نام من ونگلیس است" براساس کارما ساخته شده است. آیا می دانید کارما چیست؟ قدرتی در عالم است که آنچه را که انجام می دهید به شما باز می گرداند. اگر خوب عمل کنید ، اتفاقات خوبی برای شما رخ خواهد داد. اگر بدی کردی ، شر به تو باز می گردد.
زمان می گذرد ، این زوج ، آنجلیکی جولی و ورسیداس پیت ازدواج کرده اند و آنیستون ازدواج کرده است. اما کارما فراموش نمی شود. اگر به شما ستم شود ، آن را پس خواهید گرفت. مهم نیست که چقدر زمان می گذرد. و به همین ترتیب 12 سال بعد ، یک زن فرانسوی آمد تا جهان و کارما را بخنداند.

بله ، تاریخ تمایل دارد كه خود را به عنوان یك پارس تکرار كند. و همچنین ... کارمای بد عوضی است.

همسرتایم hamsartime

https://hamsartime.ir/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
اعترافات مرد زنان ، زیرا آنها همیشه آنچه شما فکر می کنید هستند
پنج شنبه 21 فروردين 1399 ساعت 16:14 | بازدید : 133 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

اعترافات مرد زنان ، زیرا آنها همیشه آنچه شما فکر می کنید هستند
حمله مورد علاقه یک مرد "این چیزی نیست که شما فکر می کنید عزیزم." نظر شما چیست چگونه او به شما تقلب می کند. شما خوب فکر می کنید و این بدتر است ...

چه زمانی از آن استفاده می کنیم؟ هنگامی که ما 99٪ روغن خود را انجام داده ایم. منظورم از روغن معمولی روی سفره تا تخت است. اما تخیل در نحوه استفاده ماست و در مواردی که ذهن شما پیش نمی رود ...
All Time Classic: در رختخواب با دیگری

این چیزی نیست که شما فکر می کنید. این بسیار بدتر است که حتی نمی توانید تصور کنید. این به وضوح به معنای این است که ما سالها با شخص ثالث هستیم ، ما مرتباً به چشم شما فریب می دهیم ، کارهایی را انجام می دهیم که حتی در رمان های مارکیس ساد نیز نمی توان آنها را نوشت و احتمالاً قبلاً با او ازدواج کرده ایم. بله ، ما او را در والدین خود ملاقات کرده ایم ...
نکته ساده: کندی از کار

در این حالت ، ما می فهمیم که کک ها به گوش شما وارد شده اند ، همانطور که در یک بهار سوسک اسپانیل انجام می دهند. تسکین این است که ممکن است واقعاً آن چیزی نباشد که فکر می کنی بخاطر قرون وسطایی کار باشد بلخ ، بل ، بلا. بله ، این همان چیزی است که شما فکر می کنید! اوه ... ما دیر کردیم چون یکی دیگر وجود دارد!

ساده ترین: رایحه سازی و نظافت
بله ، توجه را به خود جلب می کند. زیرا وقتی ما عرق خود را برای شما داریم می دانید که هیچ چیز بازی نمی کند. اما چه موقع عطرها شروع می شوند؟ E؟ شما حمله خود را خواهید گفت "عشق ، چرا خودت را عطر می کنی؟" من به شما خواهم گفت چرا ما عطر شده ایم ... زیرا آمور نیست که مانند یک فرت بو بویید البته ، حتی در این حالت ، این همان چیزی است که شما فکر می کنید.

ترکیب: اعتبار بدهی
شما به کارت (کارت) ما نگاه می کنید. و روزی یک عدد چهار رقمی را مشاهده خواهید کرد و فکر می کنید که ما شماره دیگری داریم و هدایا شروع شده است. درست است یا سامسونگ یا اپل تلفن جدیدی را منتشر کرده اند ، بنابراین جواب آسان است. اما اساساً به این دلیل است که ما یکدیگر را پیدا کرده ایم! اما برای بهتر یا بدتر شدن ، کمی از امتیاز شک برخوردار شوید ... هدیه ای نیز دریافت خواهید کرد ...

بنابراین و همینطور: جواهرات موجود در کشو با جوراب
فکر می کنید آنها فقط در هالیوود هستند؟ کجا مخروبه ها را مخفی کنیم ، در مخزن؟ اما در اینجا ، اگر بازی هوشمندانه ای داشته باشید ، حتی به طور تصادفی لباس عروس می پوشید. اگر شریک زندگی شما دونالد را بسازد و شما ناله کنید ، او به او می گوید حمله اسطوره است. اگر شخص دیگری از خانواده اردک این کار را دوباره انجام دهد و نگوید "شما قصد ازدواج با من را دارید" ، حق با شماست. طلا و جواهر برای manoulitsa او نیست ...

ناعادلانه: آبجو با آهن آلات لحیم کاری
ما آنها را مانند برادران خود دوست داریم. ما می خواهیم بیرون برویم و آبجوهای خود را بخوریم. اگر دائمی باشند ، شروع می کنید "شما دیگری دارید". ام ، ما زن نداریم ما با بچه ها آبجو می خواهیم. و "این چیزی نیست که شما فکر می کنید" یک واقعیت است. اما اگر ناله می کنید ، این همان چیزی است که شما فکر می کنید. و با آبجو با هم ...

سکته مغزی: ورا در جیب جیب
من یک قسمت کامل از فرمان دهم را به یاد می آورم ... به هر حال ، یک حلقه عروسی روی ژاکت وجود دارد. منظورت چیست؟ و می دانید که دلیل این جشن نیست. و نه ، ما در حال طلاق نیستیم (-نه ، چون من مجرد هستم) و همچنین ازدواج مشکل ندارد. همه چیز خوب است ، افسانه را هدر ندهید.

در پایان ، چرا ما این عبارت بی اهمیت را زن و مرد می نامیم؟ زیرا بدیهی است که از پذیرش اشتباه خود می ترسیم. این یک مکانیسم دفاعی است. آنها غریزی هستند. بدیهی است که هیچ کس دوست ندارد فریب خورده شود ، اما ما در یک دنیای فرشته ای زندگی نمی کنیم.
و صداقت همیشه یک فضیلت نیست ، زیرا هیچ کس نمی خواهد آنچه شخص حقیقتاً باور دارد یا می شنود را بشنود.

همسرتایم hamsartime

https://hamsartime.ir/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
چگونه ذهن انسان را سوراخ کنیم ... و بمان!
چهار شنبه 20 فروردين 1399 ساعت 11:12 | بازدید : 125 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

چگونه ذهن انسان را سوراخ کنیم ... و بمان!
آخرین باری که به یاد می آورید با کسی بوده اید مدتها قبل بود. در حالی که آشنایی بسیار امیدوار کننده بود ، اما پیشرفت هرگز حاصل نشد. شما نمی دانید چرا ، اما این اصلاً شما را آزار نمی دهد. شما علاقه مند هستید ، کسی که با او ملاقات خواهید کرد ، منحصراً برای شما دیوانه است.
آیا می توان این رویا را تحقق بخشید؟ البته بله در اینجا ما می خواهیم نکاتی را به شما ارائه دهیم که باعث می شود در ذهن شریک زندگی خود به خوبی تمرین کنید. به همان اندازه که آن را غیرممکن می دانید ، به یاد داشته باشید که همه چیز و همه راه خود را می خواهند. حتی دیوارها در حال ریزش هستند.
1. شما حمام معروف اسکاتلند را شنیده اید. ما در مورد روش شستشو صحبت نمی کنیم. ما در مورد رفتاری صحبت می کنیم که عملکرد 100٪ در شرط بندی معاشقه دارد. تاکتیک خاص است: روزی به شما علاقه مند است که چه کاری انجام می دهید ، چگونه است و غیره ، و در انتهای قبر ، سکوت در دشت سلطنت می کند. برای اینکه خوب یاد نگیریم ...
2. تخیل را فعال کنید. کتاب بخوانید ، فیلم ها را در یوتیوب تماشا کنید ، فیلم ها را از فیلم ها کپی کنید شروع به انجام ترفندهای مختلفی کنید که مغز وی را فعال می کند. او به زودی در قالب ورزشهای جهنمی به شما تجسم می یابد.
3.Zelia: اگرچه این کلمه خطراتی را به همراه دارد ، اما استفاده صحیح هرگز به کسی آسیب نرسانده است. شما هم به این احساس احتیاج دارید تا شور و شوق افزایش یابد. فقط عبارت کلیدی را به خاطر بسپار: از هر نظر عالی است. هیچ چیز دیگری ، اما صحنه های شدید حسادت برای روانشناسی شما ناسالم نیست.
4- همه زنان با این ویژگی متولد می شوند. برخی دیگر آن را پرورش می دهند و دیگران اجازه می دهند تا در ناخودآگاه خود بخوابد. دلیل کاپوچینو بدنام ، که هنگام استفاده از آن شگفتی می کند. او حتی سبیل هایش را هم تراشیده است. سازگار با شخصیت خود ، استفاده از آن به شما کمک می کند حتی سخت ترین هدف را بدست آورید.
5. سرانجام ، به همان اندازه واقعاً مستقل و در دسترس نباشید. حتی مردان هم افسانه خود را می خواهند ، زیرا حقیقت خودخواهی مردانه را شکست می دهد. به او احساس کنید که "شهر را گرفته است". هر چه او به تنهایی ادعا می کرد ، شما را با شخصیت عالی خود برنده کرد و شما یک شمع روشن برای او هستید. بله ، بله ، او همه چیز را انجام داد حداقل این همان چیزی است که او معتقد است. شرم آور است که آن را برای او فاسد کرد.

همسرتایم hamsartime

https://hamsartime.ir/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مهمانی است! 9 نشانه ای که آن را اثبات می کند
سه شنبه 19 فروردين 1399 ساعت 11:0 | بازدید : 155 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

مهمانی است! 9 نشانه ای که آن را اثبات می کند
بدون شک آنچه شما تاکنون از تجربیات عاشقانه خود آموخته اید و به دست آورده اید اینست که هیچ رابطه ای کامل ، مرد کامل ، زن کامل (شما) وجود ندارد! و اگر هنوز این مسئله را فهمیده اید که رویایی و عاشقانه هستید ، بهترین کار این است که در واقعیت روابط بچرخید و به چیزهای غیر واقعی باور نکنید!
در این حالت ما یکی از هزار سبک مردان را که در میان ما می چرخد ​​و مهمانی است ، تحلیل خواهیم کرد! آیا شما یک ایده-تجربه-سوء ظن دارید؟
بله ، او کسی است که برنامه خود را مطابق نیاز خودش و شما انجام می دهد ... البته شما در جایگاه دوم هستید!
(+++ 9 نشانه دیگر که ثابت می کند این است که هستند!)

عدم موفقیت 1 #
متوجه شده اید که او از خودش عکس های بیشتری می زند تا با شما دوتایی. هر جا که ایستاده باشد و هر کجا که باشد ، با راحتی جوجه ایستاده ، سلفی می کند و می گیرد! و شما هیچ جا!
عدم موفقیت 2 #
این مبنای چندانی برای آنچه شما را نگران می کند ندارد. مهم نیست چقدر احمق ، ناراحت و خوشحال باشید ، او زیاد زحمت نخواهد کشید. او دو بار در مورد استاندارد پرونده از شما سؤال می کند و سپس او را ترک می کند.
شکست 3 #
او همچنان با شما صحبت می کند! بیشتر عبارات وی با کلمه "من" شروع می شود. و آنها با این عبارت خاتمه می یابند. و وقتی می خواهید شروع به گفتن چیزی ، یک داستان کنید ، همه چیزهایی که شما را مختل می کند ، زیرا او فقط چیزی را به یاد آورده است که با او بگوید ... شخصیت اصلی خود!

 

عدم موفقیت 4 #
این علایق شما را نادیده می گیرد. این اساس زیادی نمی دهد! او از همه جالب تر است!
عدم موفقیت 5 #
او صبر ندارد برای مقابله با مسائل خود شما. اگر مشکلی دارید و کمک او را به صورت عملی یا نظری می خواهید در ابتدا کمی مقابله خواهد کرد اما پس از آنکه می بیند که زمان بیشتری لازم است (از زمان شخصی خود) ، آنگاه خیلی راحت صبر خود را از دست می دهد!

عدم موفقیت 6 #
او می تواند هر وقت بخواهد و نیاز دارد تا از روابط شما خارج شود ، با دوستانش دوروهایی ترتیب دهد ، اما وقتی می خواهید با گروهی از زنان ترتیب دهید تا به بیرون بروید ، او شما را به نزاع و حسادت تبدیل می کند!
شکست 7 #
او دست خود را بیش از حد در جیب خود قرار نمی دهد!

 

عدم موفقیت 8 #
وقتی با هم هستید تمرکز نیست! او وارد فیس بوک می شود ، پیام هایی را ارسال می کند ، در اینترنت احمق می کند! او فقط برای کاری که می خواهد در آن لحظه انجام دهد فرصت دارد و اگر نمی خواهد به شما وقت نمی دهد!
نقص 9 #
ممکن است پول تمام شده باشد ، بنابراین خیلی دور نمی شوید. اما وقتی او منابع لازم برای انجام کار خود ، فعالیت ها را دارد. بله ، او می تواند به همراه دوستان خود به تعطیلات برود ، لباس هایی را که از دست می دهد به دست آورد و چیزهای کوچک یا چیز دیگری برای تولد شما داشته باشد!

 

همسرتایم hamsartime

https://hamsartime.ir/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
چگونه برای جلوگیری از سوال در مورد زندگی عشق خود را در یک شام خانوادگی
دو شنبه 18 فروردين 1399 ساعت 19:32 | بازدید : 140 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

چگونه برای جلوگیری از سوال در مورد زندگی عشق خود را در یک شام خانوادگی
روزهای شام های بی پایان جشن و سؤالات بیشمار ناخوشایند از اقوام رسیده است.

بدیهی است هر چه به سن 30 سالگی نزدیک شوید یا کمتر از آن هزینه کنید ، سؤالات بیشتری درمورد "چه زمانی شغل خوبی پیدا خواهید کرد؟" آنها جایگزین می شوند "وقتی فرزند خوبی پیدا خواهید کرد" ، "آیا شما تنها خواهید ماند؟" و مهم نیست که چقدر سیاست "هرچه کمتر از زندگی عاشقی من آگاه باشید ، بهتر" را دنبال می کنید ، عمه شما همیشه خجالت می کشد.
خواه مجرد باشید ، می خواهید رابطه را از جدول خانواده دور نگه دارید ، یا فقط قصد ازدواج ندارید - حداقل در این زندگی - و هیچ اشتهایی برای توضیح به خانواده خود ندارید که چرا شما توانایی "جادویی" برای احساس خوشبختی دارید حتی بدون حلقه عروسی ، نکاتی برای کمک به شما در زنده ماندن از معضل جشن داریم: زندگی عشق در شام کریسمس.

اول از همه ، قبل از شروع ، شما باید بدانید كه كلید پرهیز از كامل در جلوگیری از موقعیتهای ناخوشایند چیزی جز آرامش نیست. هرچه در پاسخ های خود توهین آمیز و عصبانی تر خواهید شد ، بیشتر فکر می کنند که شما چیزی را از آنها پنهان می کنید.
1. همیشه با یک سؤال پاسخ دهید

آه .. هیچ چیز خسته کننده تر از پاسخ دادن به کسی با پرسیدن از آنها نیست. بحثی که ممکن است ادامه یابد تا زمانی که حریف خسته شود. هربار که از شما سؤال کنند "چه موقع بالاخره ازدواج خواهید کرد؟" شما پاسخ خواهید داد "کی فکر می کنی که باید؟" هر چه پاسخی بدست بیاورید ، خواه دوست داشته باشید یا نه ، فقط به سؤالات فکر خواهید کرد. کمی شراب ، کمی بوقلمون پر شده ، دشمن به راحتی خسته می شود.

آیا شما می خواهید سخت تر باشید؟ فقط از آنها سؤال کنید ، "چه زمانی احساس آمادگی کردید؟" سکوت زیادی به وجود خواهد آمد و همه با تغییر موضوع ، به صفحه خود برمی گردند.

2. این موضوع را تغییر داد
یا با پرسیدن برخی از اطلاعات نامربوط که اتفاق می افتد می دانید "آیا بالاخره به سفری که می گویید می روید؟" یا گفتگو را به یک زوج دیگر خوشحال و از قبل ازدواج کرده تبدیل کنید. گفتیم ، لبخند بزنید و حواس پرتی کنید ؛ لبخند بزنید و حواس پرتی کنید.

3. بازی احمق

اگر آنها با احتیاط از شما بخواهند "اگر این بار شخصی را دیدید" ، با خوشحالی جواب خواهید داد "لنزهای تماسی من نیمی از حقوق دارند ، بدیهی است که من همه شما را در مقابل من خوب می بینم". آنها را احساس بدی کنید که جرات کردند از شما چیزی شبیه به این را بپرسند ، به نفع شما مهم نیست.
4- اگر هیچ یک از این شراب ها را نگیرد ، به بهترین دوست شما تبدیل می شود

اگر حیله گری خود را از خود گرفته اید ، بازی سخت خواهد بود. با هر خرابی که آنها یک جرعه شراب می نوشند ، ممکن است بازی را از دست دهید اما حداقل زود خواب خواهید شد. برای پوست نیز مفید است.

همسرتایم hamsartime 

https://hamsartime.ir/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
اعترافات یک مرد زیرا ما در حالی که شما را دوست داریم به شما دروغ می گوییم
یک شنبه 17 فروردين 1399 ساعت 19:5 | بازدید : 179 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

اعترافات یک مرد زیرا ما در حالی که شما را دوست داریم به شما دروغ می گوییم
دروغ گفتن مکانیسمی است که اطرافیان ما را راضی می کند. بله ، همیشه معتبر نیست ، اما برنامه هایی را پیدا می کند. ما مردها دروغ می گویم حتی وقتی شما را دوست داشته باشیم. از دلایل خنده دار گرفته تا دلایل جدی. چرا؟ متوجه می شوید
برای روشن شدن اینکه صداقت مهمترین چیز است. حتی وقتی قیمت سنگین است. حتی اگر احساسات خود را بگویید در حالی که می دانید آسیب خواهید دید. حتی اگر اشتباه کرده اید و می دانید چگونه هزینه آن را بپردازید. دروغ گفتن از غریزه است. رفلکس ها اما چرا به آنجا متوسل می شویم؟

-ناراحت نباش
خوشبختی شما بالاتر از ما است. نه ، ما مردم ، دختران را برکنار نمی کنیم. یکی پیدا شد که صدمه دیده است ، همه شما مثل آن نیستید. بنابراین ما برای اطمینان از خوشبختی شما تمام تلاش خود را انجام می دهیم. چطور؟ ما در مورد چیزی بی گناه دروغ می گوییم ، که می دانیم برای شما مهم است ، اما برای ما مهم نیست. مثل "لباس را از لباسشویی گرفتی"؟ "بله" چه لباس؟ کدام پاک کننده؟

-برای جنگیدن نیست
بله ، تاکتیک معمول است. یک قدم عقب است زیرا چه کسی اشتهایی برای نزاع ها دارد؟ و در اینجا ما یک دروغ بی گناه را خواهیم گفت (تا زمانی که غیر از این اثبات نشود). چرا وقتی از ما می پرسید "چاق؟" به طور غریزی پاسخ خواهیم داد "نه". حتی اگر به بشقاب توزین نیاز دارید. صداقت چنین نیست. و در این ناچیز. اما آیا از نزاع جلوگیری شد؟ و بله ، کیلوها را بیشتر دوست داریم. ما شما را دوست نمی داریم زیرا شما مانند یک سوپر مدل به نظر می رسید. اگرچه قابل قبول ...
-برای داشتن رابطه جنسی

چه چیزی را نمی فهمی؟ "آیا مرا دوست داری؟" - "من دارم می میرم". بیست دقیقه پس از پایان عملیات ، همان سؤال پاسخ "نگاه کنید ، این یک کلمه سنگین است" خواهد بود. محروم ، حق با شماست ، اما همه مردان دروغ می گویند که رابطه جنسی دارند ، حتی در یک رابطه. و قبل از انتقاد از ما ، به شما حمله خواهم گفت "نه امشب ، من سردرد دارم". پایان داستان ...
-برای تماشای فوتبال

ناگهان یک آشنایی با ما مشکل اساسی خواهد داشت. یک خویشاوند از روستا خواهد آمد و ما باید حتماً او را ببینیم. به برنامه نگاهی بیندازید تا ببینید چه چیزی در کانالها وجود دارد؟ رئال بارسلونا؟ Panathinaikos-Olympiacos؟ بسکتبال؟ بنابراین ما جاده کنار را در پیش می گیریم تا از 2 ساعت مانترها در تعقیب توپ لذت ببریم.

-برای تحت تأثیر قرار دادن شما
فقط به این دلیل که ما شما را دوست داریم و شما ما را دوست دارید به معنای این نیست که ما یک خر را گره زده ایم و همه چیز خوب است ما در حال بررسی نحوه حفظ "جرقه" هستیم. بنابراین ما می خواهیم شما به ما افتخار کنید. اگر ما به شما بگوییم "خوب من یک پروژه را انجام دادم ، بسیار جذاب!" یا "مدیر من با من تماس گرفت و به من گفت که می خواهم افزایش پیدا کنم. اکنون به زودی "، ما این کار را می کنیم تا به مردی که در کنار شماست افتخار کنیم. و قبل از اینکه بگویید "ما به هر حال شما را دوست داریم" ، شما فریب خورده خواهید شد. من می توانم شماره تلفن خاصی از آن زن را برای شما تعریف كنم ، اما كسی از پول متنفر نیست!
-چرا ما به شما تقلب می کنیم

چقدر ساده تر می توانم آن را قرار دهم؟ ما یکی دیگر پیدا کرده ایم و فقط به شما دروغ می گوییم تا متوجه نشوید. اینکه دیر یا زود خواهید فهمید ، زیرا ما به شوخی چنین نمی گوییم که جهان بخندد. و اگر این برای دختران شما اتفاق بیفتد ، دیگر عشق وجود ندارد.
توصیه من این است که با همه چیز و هر اتفاقی که می افتد صادق باشید. یک میلیون بار حقیقت و وجدان خالص است نه دروغ گفتن و زندگی با پشیمانی یا خطر آشکار شدن. و من به عنوان مردی که هزینه صداقت خود را پرداخت کرده ام ، به شما می گویم که ارزش آن را داشته است. و همچنین مردی که من با او صادق بودم. بنابراین شخصی را پیدا کنید که شایسته گفتن حقیقت و آنچه احساس می کنید است.

PS: دروغ پاهای کوتاه دارد! به علاوه دروغگو و دزد در سال اول خوشحال هستند ...

 

همسرتایم hamsartime

https://hamsartime.ir/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دوستی زن و مرد در 30 سالگی آیا ممکن است؟
شنبه 16 فروردين 1399 ساعت 16:58 | بازدید : 143 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

دوستی زن و مرد در 30 سالگی آیا ممکن است؟
هیچ دوستی بین زن و مرد وجود ندارد. بنابراین کلیشه ، اما چقدر درست است؟ چگونه روابط در نهایت با بزرگتر شدن تعریف می شود؟ آیا یک مرد زیبا می تواند یک زن زیبا را تنها دوستانه ببیند یا همیشه یک آرزوی پنهانی برای یکدیگر وجود خواهد داشت؟
شما در دهه سی خود هستید اما هنوز افراد جالبی را می شناسید. اگر می خواهید در منطقه دوست بمانید چه محدودیتی باید تعیین کنید؟ به همان اندازه که لمس می کنید لمس می کنید؟ شما همان آغوش را می گیرید ، آیا به همان اندازه پراکنده هستید؟ سوء تفاهم چقدر آسان است و چقدر حق دارید؟
تنهایی گاهی اوقات ما را ملایم تر می کند. زیرا ما به کسی احتیاج داریم که "ما را بخوابد" همانطور که لیلی می گوید. اما آیا این شخص دوست جدید "نامزد" ما است؟ # نه

به دلایل بسیاری اول از همه ، برای این فرض مشترک که هیچ کس دوست دختر "خوب" خود را تنها با روشی دوستانه نمی بیند. او حتی یک بار در رختخوابش به او فکر کرده است.

نتیجه گیری:
اگر به او فشار دهید ، او آن را دنبال می کند. و اگر آن را دنبال کند ، شما را خواهد داشت. و اگر او شما را داشته باشد ، "دوستی" وجود نخواهد داشت.
سؤال:
آیا به این دوستی احتیاج دارید؟ اگر نه در اینجا یک محصول جدید فقط برای شما وجود دارد! اگر چنین است ، محدودیت های خودجوش و ناخوشایند خود را که شامل آغوش ، آغوش ناگهانی و نوازش است ، قرار دهید. زیرا تختخواب او یا تختخواب شما یا توالت بار که با آن مست شده اید خیابانی یک طرفه خواهد بود.

روز بعد:
یا عشق پیدا کردید یا یک دوست پسر لعنتی یا دوست تان را گم کرده اید.
درس:
بهتر یا بدتر ، به ندرت می تواند دو نفر در جنس مخالف در دهه 30 خود دوستی برقرار کنند. آنهایی را که تا الان داشته اید نگه دارید. با بقیه ، خود را به شركت ساده ای محدود كنید یا "ران های خود را درهم بزنید". در هر صورت ، سرگرم کننده خواهد بود.

 

همسرتایم hamsartime

https://hamsartime.ir/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دانشمندان می گویند مرد باید شب هنگام با دوستان خود بیرون برود!
جمعه 15 فروردين 1399 ساعت 23:40 | بازدید : 157 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

دانشمندان می گویند مرد باید شب هنگام با دوستان خود بیرون برود!
آیا در حال حاضر شریک زندگی شما در بهترین حالت نیست؟ شما همه چیز را امتحان کرده اید تا به هنگام بازگشت به خانه به او آرامش دهید ، اما حال و هوای او یکسان است. احتمالاً زمان آن فرا رسیده است كه نیروهای ویژه مداخله كنند - یعنی همكاران وی.
شما احتمالاً تمایلی ندارید ، زیرا بسیاری از خانمها از این ایده که شریک زندگی آنها با دوستان خود در یک بار نوشیدنی آبجو می کند ، هیجان زده نیستند. واقعیت این است که به آن احتیاج دارد و با بار روی مبل خانه شما جبران نمی شود. در پشت ذهن شما همیشه این دوست مجرد را دارید که با هدف داشتن رابطه جنسی در حال پرورش شرکت است ... اما این بهانه ای برای انجام این کار با شریک زندگی خود در صحنه نیست تا بیرون نیاید.
و اگر هنوز هم در مورد آن فکر می کنید ، یک مطالعه جدید باعث می شود که نظر خود را تغییر دهید. محققان دانشگاه گوتینگن در آلمان گروهی از میمون ها را دنبال کردند تا ببینند که چگونه معاشرت می کنند. محققان دریافتند که اگر در شرایط استرس زا با دیگر دوستان مرد خود مانند وضعیت روبرو با تهدید یا درجه حرارت پایین قرار نگیرید ، نمی توان سطح استرس را کاهش داد. نتیجه مطالعه منطقی به نظر می رسد ، زیرا یک مرد وقتی دوستانش او را "پوشانده" می کنند ، بیشتر محافظت می شود.
اگر هنوز فکر می کنید گذراندن وقت با هر دوی شما به همان اندازه برای او خوب است ، پس باید دوباره در مورد آن فکر کنید. بنابراین ، هر چه می خواهید همه مشکلات شریک زندگی خود را حل کنید ، بهتر است پیشنهاد خروج با دوستان وی را داشته باشید. شما می توانید همین کار را با دوست دختر خود انجام دهید!

همسرتایم

https://hamsartime.ir/

hamsartime


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
از آنجا که زنانی که خودخوش می شوند بیشترین عاشق هستند
پنج شنبه 14 فروردين 1399 ساعت 19:37 | بازدید : 164 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

از آنجا که زنانی که خودخوش می شوند بیشترین عاشق هستند
اگر فکر می کنید زنان در حال گذار کسانی هستند که از بالا و سبکی برخوردار هستند و انتظار دارند که شاهزادگان برای او بجنگند ، به اشتباه اشتباه می کنید. مردان در سال 2016 زنان خنده دار را از طرف خود می خواهند ، اما بیش از همه آنها را می خواهند که می دانند اول از همه شوخی کنند.

چرا دختران خودشیفته می شوند ...
آنها اطمینان دارند
از این واقعیت به نظر می رسد که آنها حتی اعتراف نمی کنند که خودشان را مسخره کنند.

آنها کارهایی را به تنهایی انجام می دهند
و آنها به برنامه انسانی که در کنار خود دارند آویزان نیستند.

آنها طنز دارند
آیا بدون اینکه بتواند شما را بخنداند ، می توانید خود کوسه کنید؟

آنها انقلابی هستند
به دلیل اعتماد به نفس به تنهایی (نمی بینید که چند ناامنی وجود دارد؟)
آنها باهوش هستند
اسکار وایلد قبلاً می گفت: "ساركسم فروتنانه ترین روح است اما بالاترین نوع هوش است."

آنها خلاق هستند
وقتی آنها را با کلمات پیدا می کنید ، نمی توانید کمک کنید اما آنها را پیدا کنید!

 

همسرتایم hamsartime.ir

https://hamsartime.ir/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
چگونه یک مرد بر جدایی غلبه می کند؟ اما واقعاً؟
چهار شنبه 13 فروردين 1399 ساعت 20:55 | بازدید : 159 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

چگونه یک مرد بر جدایی غلبه می کند؟ اما واقعاً؟
طلاق در زندگی یک مرد به اندازه ایمان (و همه دختران شما) ساده نیست. هالیوود تصویری نادرست داده است اما زمان آن رسیده است که اسطوره ها را برطرف کرده و حقیقت را روشن سازیم! ببخشید بچه ها ...

توسط دیمیتریس دریزوس

- "کور" می شود و با همکارانش تماس می گیرد
بله ، او احساساتی دارد (همه ما مرد داریم). وقتی او را رها می کنی و او را رها می کنی ، او خوشحال نیست. مهم نیست که چه ماشینی بازی می کند ، اما وقتی درب یکی را می بندد (فقط یک؟) اشک می چرخد. و برای حل کردن آن ، آن را به الکل ریخته و با دوستان خود گفتگو می کند. آیا این پروتکل…

- او آنچه را که دوست نداشتی انجام می دهد ...

این یک "شکست" کوچک از روابط است. انقلاب (ما). به عنوان مثال ، در گذشته ، دوست نداشتم تی شرت های باندانا بپوشم. اوه ، من 10 تی شرت مانند آن را خریدم. این نیاز ذاتی است که دوباره رئیس خود را احساس کنید. خیلی واضح است ...
- این ورق ها را تغییر نمی دهد

چرا فقط ، از آنجا که شما در زندگی او وجود ندارد ، چه کسی اهمیت می دهد؟

- فکر می کند از سابق خود

این یک حرکت غریزی است. بعد از اینکه به او صدمه دیدید و ترک کردید ، او به طور خودکار به ایمنی روی می آورد. در گذشته و با نگاهی به عقب ، آیا او در یک رابطه قدیمی اشتباه کرد (که مطمئناً انجام داد). و او دستور کار را باز می کند و تلفن ها را به طور کلی و به طور نامحدود جمع می کند. او قبلاً بود و او می خواست ...

- به پورنو نگاه می کند
خوب ، او وقتی زوج بودید ، تماشا می کرد اما ماراتن را انجام می داد. هر وقت او می آید. او عاشق ستاره های پورنو در زمان زندگی است ، زیرا او فقط به دنبال تغییر شخصیت نیست همانطور که شما با او انجام دادید. و از آنجا که من از طرف کل جمعیت مردانه این فرصت را دارم: از همه جین جیمسون برای همه چیز متشکرم ...

- پیام هایی را برای بازگشت به شما ارسال می کند

او این کار را می کند وقتی که می بیند شما بهتر از او کار می کنید. و او فکر می کند ... "چرا از من بهتر است؟ درد نمی کند؟ او باید برگردد! حالا! بنابراین می فرستد و نه شما هرگز برنمی گردید من از تجربه صحبت می کنم ...
- او کاری را با زنان تصادفی انجام می دهد

و بعد از دیدن اینکه دیگر برنگشته اید غریزه دیگری ظاهر می شود. آنچه در گوشش زمزمه کرد ، رفت. همینطور پیش بروید حالا! " پس چه می کند؟ او بیرون می رود ، می نوشد (چه کسی گفت که از این مرحله خارج شده است؟) و سعی می کند با هرکسی کاری انجام دهد. او در صبح با سردرد و زنی پشیمان که کاری را انجام داده است به پایان می رسد. به ما کمک کنید ...

-او می خواهد به ورزشگاه شود تا شبیه شود ... هالک
زمانی فرا می رسد که او متوجه می شود که او از مردی که با گربه ها مبارزه می کند احساس بدی می کند (بدون شرم شغلی). بنابراین ، او به سالن ورزشی می رود و هدفی را تعیین می کند. بازی در "300 ، شماره 3". یک احتمال جدی وجود دارد که او موفق شود (همانطور که برخی از افراد شجاع ما این کار را انجام می دهند). یک نفر دیگر هم هست که می گوید زود ترک خواهد کرد. مورد دوم معمولاً برنده می شود ، اما تورم ماهیچه در نفس او (ما) کار می کند.

- تغییر کمد لباس
و این یک تحول کامل است. لحظه ای که پیله می شکند و تازه می شود. او همه چیز را از کمد خود دور می کند (ما همه چیز را می گوییم) و لباس هایی را خریداری می کند که سبکی دیگر به او می بخشد. همیشه با این منطق که در ذهنش است ، "او دوباره مرا می بیند و به یک تصادف می رسد. من شرط بندی هم قرار می دهم. " این روح است!

- به دنبال پاتوق های قدیمی است
در تمام مراحل فوق می گذرد ، مانند Ryan Gosling شده است و اکنون فقط یک لحظه به دنبال آن هستید: قطعه آرزو شده به صورت قطعه با شما. بله ، شما مانند یک دزد ترک کردید. در یک جلسه فرصتی برای چه چیزی امیدوار هستید؟ فقط یک نگاه نوستالژی. حتی یک دعوت برای قهوه. اما آیا می دانید او چه خواهد کرد؟ به سادگی آن را رد می کند. اما او از دیدن شما خوشحال شد. واقعاً خوشحالم

- دوباره منتظر ...
در مقطعی فکر نمی کنید. تصادفی نیست. یک دستور العمل معجزه آسا وجود ندارد. این احساس وقتی متولد می شود و دیگری را می شناسد متولد می شود. کسی که باعث می شود دوباره احساس تعقیب کند. او می فهمد که مجرد بودن خوب است. خوب ، بسیاری از ما سابق را حمل می کنیم (زیرا ما گفتیم که ما مرد هستیم و احساسات داریم). اما ما ادامه می دهیم و او احساس می کند زمان آن است.

-در پایان آرزو می کند "فقط خوشحال باشید و خوب باشید ..."
گاهی اوقات غم و اندوه پایان می یابد. او امیدوار است که با او یکسان و یا حتی ناراضی باشد. شما یک دختر بسیار خوب هستید (در غیر این صورت با شما همراه نمی شوید) و لیاقت بهترین ها را دارید. برای هر اتفاق خوبی که برای شما رخ می دهد خوشحال شوید. واقعاً حتی اگر او اغلب بخواهد ، راهبه شما آلت تناسلی کوچکتر از این دارد. چرا بعضی چیزها تغییر نمی کنند ...

منبع: همسرتایم

https://hamsartime.ir/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
وقتی رابطه جنسی با او خسته کننده می شود ، چه می کنید؟
سه شنبه 12 فروردين 1399 ساعت 21:19 | بازدید : 170 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

وقتی رابطه جنسی با او خسته کننده می شود ، چه می کنید؟
شما سالها با وزیلیس کنار هم بوده اید (مثال تصادفی). شما تمام مراحل را طی کرده اید. عسل فاز ، سکس بی رحمانه ، سکس متوسطی ، کسالت ، پرهیز و دوباره رابطه جنسی.
اما اکنون شما در حال گذراندن مرحله عجیبی هستید. وقت آن رسیده است که ترک خوردن تخت را بشنوید و آه بابا را در خانه بشنوید. تقصیر شما چیست و حوصله دارید؟
قبل از حلق آویز کردن علامت غریبه ، از خود بپرسید ، گرچه اکنون برای جلوگیری از او حرکاتی را متوقف کرده اید. آیا باید آن را بر شما ببرد؟
بیایید قدم به قدم برویم!
با آبهای آن بروید تا بفهمید این مرحله از چه مرحله ای است ، چه چیزی را می خواهد. بی حوصله یا خواهان تغییر اساسی در رختخواب هستید. چه چیزی شما را بلند خواهد کرد؟ انجام ترفندهای بد بو و بازی در نقشهای مختلف؟ برای هر دو ابتکار عمل کنید. تو بلعید

واضح صحبت کنید! به او بگویید که دوست دارید او چه کاری انجام دهد و چگونه می خواهید او این کار را انجام دهد. به او دستورالعمل دهید.
(و اگر نمی دانید چه می خواهید ، اول خودتان آن را یاد بگیرید!)
از الهام بگیرید ، کلاهبرداری از فیلم های حسی ، مقالات را سرقت کنید.
می توانید یک فیلم پورنو را با هم تماشا کنید. مطمئناً چیزی شبیه به این او را روشن می کند.

هنگامی که رابطه جنسی دارید به او نشان دهید که از آن لذت می برید ، تا به شجاعت برسید. عبارات صورت شما ، فریادهایی که می توانید برای او مناسب کنید. همچنین نکته ای وجود دارد که شما باید از او استفاده کنید و به او بگویید که می خواهید چه کاری انجام دهد. در آنجا می توانید آن را باز کنید.
چالش اضافی!
در هنگام رانندگی یا هنگام بیرون رفتن ، زیر لباس خود را نپوشید و دست خود را زیر دامن خود رانید بازی با ذهن او!

به او بگویید که راحت دراز بکشد. شلوار خود را بردارید ، بوکسور خود را پایین بیاورید و او را دهان کنید. شما فقط همین کار را خواهید کرد. شما او را خوشحال خواهید کرد. منتظر بازگشت نباشید. فقط آنجا تمرکز کنید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
چشم (مرد) گریه برای ایمان
دو شنبه 11 فروردين 1399 ساعت 21:26 | بازدید : 164 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

چشم (مرد) گریه برای ایمان
متوجه شده اید که می توانید بیشتر از دوست خود گریه کنید. اما فکر نکنید که تنها فرد حساس در رابطه هستید. چرا مردان گریه می کنند! و مردان احساساتی دارند فقط آن را مانند شما بیان نمی کنند. یکی دیگر از هوش هیجانی. آنها ممکن است یک واکنش متوسط ​​داشته باشند اما به اندازه ما حساس هستند. فکر کنید آنها خودجوش بودند و به همان اندازه "ظالمانه" واکنش نشان دادند که ما ... آیا جادو از بین نمی رود؟ چه کسی تعادل را در یک رابطه حفظ می کند؟ البته هر دو اما تا زمانی که میله روی مرد بیفتد!
بنابراین مردان به همان اندازه قادر به احساس سخت بودن فقط پردازش و ابراز احساسات متفاوت به دلیل تستوسترون هستند ، که باعث می شود آنها را وادار به دیدن چیزها با حساسیت بیشتری نمایند (چیزی که ما بسیار حسادت می کنیم)!

موارد فوق با (کلیشه!) فکر می کند که حساسیت ضعف است. زیرا این دیدگاه حاکم است و موضوعی است که در ذهن جوانها "کاشته شده" است. یعنی اگر مرد حساس باشد ، عیب محسوب می شود. و بنابراین ، در حالی که پسران از دختران عاطفی تر هستند ، آنها از سنین پایین یاد می گیرند که آن را پنهان کنند.
همانطور که بزرگ شده اند ، اگرچه آنها معتقدند که حقیقت این است که مهم نیست که چقدر اوضاع را تحت الشعاع قرار دهید ، مرد معمولاً بر خلاف زنانی که طغیان شدیدتری دارند ، خودبستگی و اختیار را تجلی می دهد.

به دلیل نادر بودن آنها ، اشک مردان نسبت به زنان درمانی و ترمیم کننده تر است. در اینجا چیزی جالب است!
کلیسای غالب دیگر این است که مردان بر این باورند که گریه کردن مانند اعتراف به بی قدرت بودن و از دست دادن امتیازات مردانگی است ، در مقابل زنانی که برای رهایی از وزن خود گریه می کنند ، گریه می کنند.
اما برای منصفانه بودن ، زنان به همان اندازه موجودات عجیب و غریب هستند زیرا ما را به جایی نمی رساند. اگر تعجب کنید اگر یک همراه عاطفی در کنار خود دارید چه احساسی خواهید داشت ، واکنش ها متنوع و مبهم خواهد بود. در هر صورت شوکه خواهید شد و در کنار چنین مرد احساسی احساس ناامنی خواهید کرد یا فکر خواهید کرد که… رابطه جنسی قوی حق گریه دارد و شما آن را به اصالت و اصالت عاطفی برچسب می زنید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
روابط 7 دلیل جدی تر از خیانت
یک شنبه 10 فروردين 1399 ساعت 21:38 | بازدید : 168 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

روابط 7 دلیل جدی تر از خیانت
تقلب: یکی از راه های تجزیه روابط در pi. یا دوست پسر شما این کار را انجام می دهد یا به ندرت در روابط خود عمل خواهید کرد. کفر با جدایی برابر است (می گویند). اما این مورد دیگری است که شما باید متفاوت آن را در نظر بگیرید. چون استاندارد نیست. یا سفید و سیاه نیست.

اما اگر فکر می کنید فقط "شاخ" می تواند رابطه ای را خراب کند ، اشتباه می کنید. زیرا دلایل بسیار دیگری وجود دارد که مطمئناً مانند موارد زیر می تواند به جدایی منجر شود:
# پنهان کردن چیزها و دروغ گفتن
یک دروغ کوچک دیگری را به ارمغان می آورد. و سپس به یک دومینو تبدیل می شود و بدون هیچ دلیلی در روابط شما مشکلی ایجاد می کند. حتی اگر انگیزه شما بی گناه است و شما فقط می خواهید از او محافظت کنید و او را به خاطر چیزهای بی اهمیتی خجالت نکشید ، خوب است که صادق باشید. بهتر است همیشه حقیقت را بگوییم و نه پنهان کردن چیزها از دروغگویی. زیرا به این ترتیب فقط اعتماد دیگران را از دست می دهید.
# عدم ارتباط
به افراط و تفریط نروید. برقراری ارتباط خوب با پسر شما به این معنی نیست که شما باید او را با پیام های بدون توقف بمباران کرده و یا مرتبا با او تماس بگیرید. این اثر متضاد خواهد داشت ، زیرا مطمئن ترین چیز این است که آن را متورم خواهید کرد. وقتی بحث نمی کنید که چه چیزی شما را آزار می دهد و مشکلاتی را که در روابط شما ایجاد می شود ، کمبود ارتباط برقرار خواهید کرد. و اگر این از ابتدا شروع نمی شود ، تهیه آن دشوار است.
# هیاهو درباره کارهای روزانه خانه
هیچ چیز آزاردهنده تر از هدر رفتن انرژی هر روز در کارهای خانه نیست. چه کسی چه چیزی را پاک می کند و چگونه به آنها بگویید ، آنها را پاک کنید و دوباره همین کار را انجام دهید. زیرا شما کار می کنید و می خواهید کسی به شما کمک کند و شما را بفهمد. شما نمی خواهید احساس کنید که یک کودک نو پا را در کنار خود دارید که باید هر روز پرستار شوید. # نه

# اگر در یک رابطه مورد علاقه زندگی می کنید
این بدان دلیل است که شما هزینه های خود را پرداخت می کنید ، زیرا همیشه به شما هدیه می دهد ، یا به دلیل این که همه چیز را به شما ارائه می دهد ، یا به این دلیل که نمی توانید تنها باشید.
# حسادت
این احساس غیرقابل کنترل است و به رفتارهای شدید منجر می شود. بدون شک شما آن را پیدا کرده اید. شما محو می شوید و خودتان نیستید. به همین دلیل خوب است که بدانید که برای انجام کاری شدید در حال قدم گذاشتن یا خارج از مرزها هستید. شکستن

# خودت نباشی
هیچ احساس رهایی بخش تر از بودن با شخصی بودن و خود بودن بودن نیست. مگر اینکه تظاهر کنید هیچ رابطه ای نیست. چون پسر شما واقعاً نمی داند شما چه شخصیتی هستید. و رابطه هیچ پایه ای ندارد.
# اگر با هر چیزی موافق نیستید
فقط در دیدگاه های خود گیر افتادن و پذیرش هیچ دیدگاه و موقعیت دیگری به این معنی نیست که در هر شرایطی نمی توانید سازش کنید و یک حزب ، خودخواه و خودخواه هستید. سازش همچنین به معنای تنوع است. این بدان معنی است که شما به نیازهای یکدیگر نیز فکر می کنید. یعنی می توانید تسلیم شوید و کسی می تواند به شما اعتماد کند. نقطه مقابل یک معیار جدی برای عدم ارتباط با شما است.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شما نیمه دیگر من هستید ، می دانید؟
شنبه 9 فروردين 1399 ساعت 21:6 | بازدید : 203 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

شما نیمه دیگر من هستید ، می دانید؟
گاهی اوقات شما یک شخص را می شناسید - حتی با یک نگاه - که 100٪ مطمئن هستید که نیمه دیگر شماست. ممکن است دیگری آویزان آن نشود ، اما آنجا آن را دارید. شرایط و به اصطلاح لحظه ای ممکن است آنطور که باید از شما سود نبرد ، اما خدمه وقت آنقدر مناسب هستند که شما را در لحظه مناسب و بی رحمانه ترین حالت شما را غافلگیر می کند.
و بعد گم می شوید و ضرر می کنید. زندگی ادامه می یابد شما به من بگویید ، اما این سرنوشت وجود دارد که برای هیچ چیز حساب نمی شود. این امر عمدتاً در جایی اتفاق می افتد که انتظار آن را ندارید و هنگام برخورد دافعه ، نتایج انفجاری است.

یک لحظه کافی است که عاشق شویم ، دوباره مثل آن زمان ، زیرا قلب به راحتی فراموش نمی کند. ضبط می کند ، ضرب می شود ، عاشق می شود ، ضربان می خورد ، به یاد می آورد ، ضرب و شتم می شود و به یکباره ادامه نمی یابد ، اما با سرعت بسیار زیادی ادامه می یابد فقط در یک دقیقه ، همه چیز تغییر می کند. این به زندگی شما برگشته است و شما نمی دانید چگونه می توانید پاهایتان را لرزاند. شما دوباره زندگی کرده اید اما این بار که می خواهید ، می خواهید احساس بیشتری کنید ، تا زندگی کامل کنید. برای دیدن اینکه آیا توانایی آن را دارید ، اگر دارید!
این می تواند یک طرفه باشد ، می تواند این باشد که هرچه در ذهن خود داشتید آن را زیبا کرده و واقعیت خود را زندگی کرده است. اما می دانید چه ، درست است.

حق شما که می خواهید زندگی کنید ، احساس کنید ، آن را با قلاب تاج ، حرف می زنید تا ببینید این دو چشم - که زمانی به شما و درختان زیتون نگاه می کردند - ارزش دارند تا ابد در کنار شما باشند.
و یکی که می بینید مطمئن نیست. یکی اجتناب می کند ، دیگری بهانه ها را نگه می دارد و لحظه های دیگر مقاومت نمی کند. و جایی که می گویید مال شماست ، WALL. شما آن را به خوبی می دانید ، عشق آسان نیست. برعکس دشوار ، غیر منتظره اما بسیار زیبا. آیا شما را ترک خواهد کرد یا نه؟ احتمالاً او به شما خواهد گفت ... در آن لحظه. شما کاری را انجام داده اید که قرار بود انجام دهید. الان الان

و همان رمز و راز همان زمان ...


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
پسران صحبت کردند ظلمهای زنانی که اعصابشان را می شکنند
جمعه 8 فروردين 1399 ساعت 20:5 | بازدید : 170 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

پسران صحبت کردند ظلمهای زنانی که اعصابشان را می شکنند
فصل جدید ، تصمیمات جدید ، اهداف جدید. یکی از این اهداف جدیدی که ما تعیین کرده ایم از بین بردن عادات بد است ، مانند صحبت کردن کمتر بد یا گفتن حقایق بیشتر. با این استدلال ، ما از 10 مرد خواستیم كه به ما بگویند كه آنها دیگر نمی خواهند از دهان ما بشنوند. ما آنها را با دقت گوش کردیم و بعدا تصمیم خواهیم گرفت که پیروی کنیم یا نه.
دیمیتریس ، 29 ساله

"ببین ، تو بچه خوبی هستی اما من گیج هستم." به معنی "نگاه کن ، شما یک گلفروشی هستید اما پول زیادی ندارید تا من را فراموش کنید. بنابراین بهتر است. "

جیسون ، 34 ساله

"تو در من هستی؟" بی دست و پا ...

جورج 34 ساله

"من دنباله دار دارم". شما احتمالاً مشکلی انجام داده اید
کوستیس ، 36

"هنگامی که می بینید که نمی لغزد. بهتر است ... ". استمرار هرگز خوب نیست.

آندریاس ، 31 ساله

"دوست" یا "دوست دختر کجایی؟" من همانطور که در مورد آن فکر می کنم لرزیدم.

تاناز ، 28

"کجایی؟" آیا با بابی تماشای مسابقات را بهتر نمی کنم؟

پیتر 29 ساله

"من 8 ماه تاخیر دارم".

مایکل ، 41 ساله

"من چیزی جدی نمی خواهم." و سپس او می خواهد. یا "من چیزی جدی می خواهم". و بعد او نمی خواهد. تصمیم بگیر خانمم.
استفانوس ، 27 ساله

"من" با آن کلمه استفراغ می کنم.

دیمیتریس ، 28 ساله

"آیا می توانید حمام کنید؟" شرم آور ترین چیز ممکن است از دهان زن بیرون بیاید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
چگونه می خواهیم کافر را مدیریت کنید اگر می خواهید با هم باشید
پنج شنبه 7 فروردين 1399 ساعت 20:18 | بازدید : 283 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

چگونه می خواهیم کافر را مدیریت کنید اگر می خواهید با هم باشید
خیانت: کلمه‌ای که حتی وقتی در یک رابطه هستید حتی نمی خواهید درباره آن فکر کنید. همه ما با همسالان خود گفتگوهای بی پایان داشتیم در مورد اینکه چه کاری را در یک شرایط انجام می دهیم ، اما وقتی صحبت شما می شود همه چیز متفاوت است. ما غالباً می گوییم "برابری کفر" ، اما حقیقت این است که در چنین شرایطی ، پاسخ هرگز سفید و سیاه نیست.
در ذهن شما خیانت می تواند به معنای ناهنجاری و خیانت باشد و شما می ترسید که اگر یک بار این اتفاق افتاد احتمالاً تکرار خواهد شد ، اما باید توجه داشته باشید که هر مورد متفاوت است. پس چگونه می توانید با مردی که شما را فریب داده است برخورد کنید؟

مرحله 1: آیا این یک فرصت دیگر است؟

با رعایت رفتارهای کلی برخی از رفقا ، مستحق بخشش نیستند. بنابراین ، اول از همه ، شما باید به این سؤال پاسخ دهید.
مرحله 2: همه به فضای خود احتیاج دارند

به عنوان اولین واکنشی که احتمالاً می خواهید به آن بچسبید و اجازه ندهید آن را از چشمانتان بیرون کند. شما همچنین می خواهید همه چیز را جستجو کنید تا اطلاعات بیشتری کسب کنید. این کار را نکنید. آنچه برای درک دیگری باید به دیگران بدهید این است که شما چنین رفتاری را نمی پذیرید و عزت و کرامت دارید.

مرحله 3: قرار ملاقات بگذارید
این جلسه در مورد دعوا یا رابطه جنسی نیست. این یک جلسه برای تصمیم گیری است که آیا این رابطه ارزش پس انداز دارد یا خیر. بهتر است به همسر خود هشدار دهید که چندین سؤال خواهید داشت. اگر آنها آمادگی پاسخگویی به آنها را ندارند ، بهتر است جلسه را فراموش کنید. اگر چنین است ، شروع به سؤال کنید. به خاطر داشته باشید که روند دردناک خواهد بود ، اما دانستن حقیقت مهم است.

 مرحله 4: ایجاد یک رابطه جدید
شما باید برای غلبه بر آنچه اتفاق افتاده است ، مقررات جدیدی وضع کنید. این ممکن است به معنای کنترل بیشتر بر زندگی روزمره همسرتان در مواقعی باشد که برخورد با آنها دشوار است.

مرحله 5: آماده تغییر شوید
ممکن است شما که مورد ستم قرار گرفته اید ، اما نباید از نیازهای شریک زندگی خود غافل شوید. شریک زندگی شما به دلایلی به شما پاسخ داد. این جوان چه نیازهایی داشت؟ چه چیزی او را آنجا سوار کرد؟ مهم است که سعی کنید دلایلی را که او را به آنجا کشانده است ، دریابید.

اما همه افراد دلیل خاصی برای تقلب کردن شریک زندگی خود در یک رابطه ندارند. قبل از تصمیم گیری در مورد هر چیز ، مهم است که به رابطه خود نگاهی بیندازید و در نظر بگیرید که آیا ارزش این را دارد که فرصتی دوم بدهید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
خیانت همه اسطوره ها درباره مسئله بزرگ
چهار شنبه 6 فروردين 1399 ساعت 15:21 | بازدید : 218 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

خیانت همه اسطوره ها درباره مسئله بزرگ
مردان ، زنان و روابط آنها از ذهن ساده گرا تا دانشمندان متغیر بوده است. و شماره "تشویق" هزاران صفحه مجله و میلیون ها نفر در اینترنت را در بر گرفته است. شما تجزیه و تحلیل ها ، تئوری ها و داستان ها را خوانده و شنیده اید.

حداقل 6 مورد از این اسطوره ها هستند. اینجا
اگر روزی کافر کافر شود دیگر زوج نمی توانند خوشحال شوند
اسطوره اول از همه ، این به پرونده بستگی دارد. افراد دارای اوراق قرضه قوی می توانند آنچه را که اتفاق افتاده است ، "کار کنند" ، ببخشند ، مرزها و شرایط جدید را کشف کنند. بسیاری از کسانی که با این ادعا زندگی کرده اند ادعا می کنند که به آن دلبستگی بیشتری پیدا کرده اند. مطمئناً هر دو آن را به همان اندازه می خواهند.

بدون رابطه جنسی شاخ وجود ندارد
اسطوره اگر او را بوسید ، پیام های جنسی را با او مبادله کرد ، به این فکر کرد که در کنار او دراز بکشید و بقیه را به جز سکس انجام دهد ، آیا او به عنوان کافر "گیر نمی رود"؟
شاخ همه چیز درباره جذابیت بدنی است
اسطوره شاخ نیز در مورد احساسات است. عشق یا برقراری ارتباط مستثنی نیست.

روابط موازی یا خارج از ازدواج وقتی رابطه یا ازدواج مشکل دارد
اسطوره وقتی زوج نمی تواند یا نمی داند که چگونه برای حل این مشکلات با یکدیگر همکاری کنند.

اگر او یک بار انجام داد ، او دوباره این کار را خواهد کرد
اسطوره (گرچه اغلب کاربرد دارد). اما اغلب اوقات ، یک بار اتفاق می افتد ، عجیب و شاید ضعیف است ، و دوباره اتفاق نمی افتد. شما هم این کار را کرده اید.
شاخ همیشه با بعضی بهتر از همراه ساخته می شود
اسطوره بلکه برعکس اتفاق می افتد. زیرا هدف آن معمولاً تأیید فوری یا پوشش برخی ناامنی است.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
چه چیزی است که شما را برای هر مرد مقاومت ناپذیر خواهد کرد؟
سه شنبه 5 فروردين 1399 ساعت 21:7 | بازدید : 310 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

چه چیزی است که شما را برای هر مرد مقاومت ناپذیر خواهد کرد؟
چند بار فکر کرده اید که زنانی که جذابیت جنسی دارند چه کاری انجام می دهند و هر مردی را که می خواهند دارند؟ آیا راز بسیار ساده تر است و شما در افکار خود گم می شوید ، بدون دلیل جستجو می کنید؟

یک نظرسنجی در زمینه بهداشت زنان بررسی ، پرسید و فهمید که این "چیزی" که مردان می خواهند چیست و می تواند شما را از نگاهشان مقاومت نکند.
37٪ ، درصد بسیار زیادی ، پاسخ داده اند که زن در هنگام استقلال مقاومت ناپذیر است ، یعنی می تواند از خود حمایت کند اما در رضایت آنها نیازمند نیست. معمولاً مردان به دنبال زنی هستند که بر روی آنها قلاب نشود.

24٪ پاسخ دادند كه بدني زیبا و مناسب ، زن را مقاومت ناپذير مي كند ، 11٪ آن را به صورت متمركز كرده و درصد ديگر بر سبك ، رفتار و پرخاشگري جنسي تقسيم مي شوند.
به عبارت ساده تر ، کلمه "استقلال" همان چیزی است که چشم هر مرد را به خود جلب می کند ، بنابراین همانطور که می بینید قرن بیست و یکم در جستجوی فیلم کامل اولویت ها را تغییر داده است.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0