عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان abujasempes و آدرس abujasempes.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 72
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 152
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 229
:: بازدید ماه : 229
:: بازدید سال : 1358
:: بازدید کلی : 1844

RSS

Powered By
loxblog.Com

ازدواج

از آنجا که زنانی که خودخوش می شوند بیشترین عاشق هستند
پنج شنبه 14 فروردين 1399 ساعت 19:37 | بازدید : 168 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

از آنجا که زنانی که خودخوش می شوند بیشترین عاشق هستند
اگر فکر می کنید زنان در حال گذار کسانی هستند که از بالا و سبکی برخوردار هستند و انتظار دارند که شاهزادگان برای او بجنگند ، به اشتباه اشتباه می کنید. مردان در سال 2016 زنان خنده دار را از طرف خود می خواهند ، اما بیش از همه آنها را می خواهند که می دانند اول از همه شوخی کنند.

چرا دختران خودشیفته می شوند ...
آنها اطمینان دارند
از این واقعیت به نظر می رسد که آنها حتی اعتراف نمی کنند که خودشان را مسخره کنند.

آنها کارهایی را به تنهایی انجام می دهند
و آنها به برنامه انسانی که در کنار خود دارند آویزان نیستند.

آنها طنز دارند
آیا بدون اینکه بتواند شما را بخنداند ، می توانید خود کوسه کنید؟

آنها انقلابی هستند
به دلیل اعتماد به نفس به تنهایی (نمی بینید که چند ناامنی وجود دارد؟)
آنها باهوش هستند
اسکار وایلد قبلاً می گفت: "ساركسم فروتنانه ترین روح است اما بالاترین نوع هوش است."

آنها خلاق هستند
وقتی آنها را با کلمات پیدا می کنید ، نمی توانید کمک کنید اما آنها را پیدا کنید!

 

همسرتایم hamsartime.ir

https://hamsartime.ir/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
چگونه یک مرد بر جدایی غلبه می کند؟ اما واقعاً؟
چهار شنبه 13 فروردين 1399 ساعت 20:55 | بازدید : 162 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

چگونه یک مرد بر جدایی غلبه می کند؟ اما واقعاً؟
طلاق در زندگی یک مرد به اندازه ایمان (و همه دختران شما) ساده نیست. هالیوود تصویری نادرست داده است اما زمان آن رسیده است که اسطوره ها را برطرف کرده و حقیقت را روشن سازیم! ببخشید بچه ها ...

توسط دیمیتریس دریزوس

- "کور" می شود و با همکارانش تماس می گیرد
بله ، او احساساتی دارد (همه ما مرد داریم). وقتی او را رها می کنی و او را رها می کنی ، او خوشحال نیست. مهم نیست که چه ماشینی بازی می کند ، اما وقتی درب یکی را می بندد (فقط یک؟) اشک می چرخد. و برای حل کردن آن ، آن را به الکل ریخته و با دوستان خود گفتگو می کند. آیا این پروتکل…

- او آنچه را که دوست نداشتی انجام می دهد ...

این یک "شکست" کوچک از روابط است. انقلاب (ما). به عنوان مثال ، در گذشته ، دوست نداشتم تی شرت های باندانا بپوشم. اوه ، من 10 تی شرت مانند آن را خریدم. این نیاز ذاتی است که دوباره رئیس خود را احساس کنید. خیلی واضح است ...
- این ورق ها را تغییر نمی دهد

چرا فقط ، از آنجا که شما در زندگی او وجود ندارد ، چه کسی اهمیت می دهد؟

- فکر می کند از سابق خود

این یک حرکت غریزی است. بعد از اینکه به او صدمه دیدید و ترک کردید ، او به طور خودکار به ایمنی روی می آورد. در گذشته و با نگاهی به عقب ، آیا او در یک رابطه قدیمی اشتباه کرد (که مطمئناً انجام داد). و او دستور کار را باز می کند و تلفن ها را به طور کلی و به طور نامحدود جمع می کند. او قبلاً بود و او می خواست ...

- به پورنو نگاه می کند
خوب ، او وقتی زوج بودید ، تماشا می کرد اما ماراتن را انجام می داد. هر وقت او می آید. او عاشق ستاره های پورنو در زمان زندگی است ، زیرا او فقط به دنبال تغییر شخصیت نیست همانطور که شما با او انجام دادید. و از آنجا که من از طرف کل جمعیت مردانه این فرصت را دارم: از همه جین جیمسون برای همه چیز متشکرم ...

- پیام هایی را برای بازگشت به شما ارسال می کند

او این کار را می کند وقتی که می بیند شما بهتر از او کار می کنید. و او فکر می کند ... "چرا از من بهتر است؟ درد نمی کند؟ او باید برگردد! حالا! بنابراین می فرستد و نه شما هرگز برنمی گردید من از تجربه صحبت می کنم ...
- او کاری را با زنان تصادفی انجام می دهد

و بعد از دیدن اینکه دیگر برنگشته اید غریزه دیگری ظاهر می شود. آنچه در گوشش زمزمه کرد ، رفت. همینطور پیش بروید حالا! " پس چه می کند؟ او بیرون می رود ، می نوشد (چه کسی گفت که از این مرحله خارج شده است؟) و سعی می کند با هرکسی کاری انجام دهد. او در صبح با سردرد و زنی پشیمان که کاری را انجام داده است به پایان می رسد. به ما کمک کنید ...

-او می خواهد به ورزشگاه شود تا شبیه شود ... هالک
زمانی فرا می رسد که او متوجه می شود که او از مردی که با گربه ها مبارزه می کند احساس بدی می کند (بدون شرم شغلی). بنابراین ، او به سالن ورزشی می رود و هدفی را تعیین می کند. بازی در "300 ، شماره 3". یک احتمال جدی وجود دارد که او موفق شود (همانطور که برخی از افراد شجاع ما این کار را انجام می دهند). یک نفر دیگر هم هست که می گوید زود ترک خواهد کرد. مورد دوم معمولاً برنده می شود ، اما تورم ماهیچه در نفس او (ما) کار می کند.

- تغییر کمد لباس
و این یک تحول کامل است. لحظه ای که پیله می شکند و تازه می شود. او همه چیز را از کمد خود دور می کند (ما همه چیز را می گوییم) و لباس هایی را خریداری می کند که سبکی دیگر به او می بخشد. همیشه با این منطق که در ذهنش است ، "او دوباره مرا می بیند و به یک تصادف می رسد. من شرط بندی هم قرار می دهم. " این روح است!

- به دنبال پاتوق های قدیمی است
در تمام مراحل فوق می گذرد ، مانند Ryan Gosling شده است و اکنون فقط یک لحظه به دنبال آن هستید: قطعه آرزو شده به صورت قطعه با شما. بله ، شما مانند یک دزد ترک کردید. در یک جلسه فرصتی برای چه چیزی امیدوار هستید؟ فقط یک نگاه نوستالژی. حتی یک دعوت برای قهوه. اما آیا می دانید او چه خواهد کرد؟ به سادگی آن را رد می کند. اما او از دیدن شما خوشحال شد. واقعاً خوشحالم

- دوباره منتظر ...
در مقطعی فکر نمی کنید. تصادفی نیست. یک دستور العمل معجزه آسا وجود ندارد. این احساس وقتی متولد می شود و دیگری را می شناسد متولد می شود. کسی که باعث می شود دوباره احساس تعقیب کند. او می فهمد که مجرد بودن خوب است. خوب ، بسیاری از ما سابق را حمل می کنیم (زیرا ما گفتیم که ما مرد هستیم و احساسات داریم). اما ما ادامه می دهیم و او احساس می کند زمان آن است.

-در پایان آرزو می کند "فقط خوشحال باشید و خوب باشید ..."
گاهی اوقات غم و اندوه پایان می یابد. او امیدوار است که با او یکسان و یا حتی ناراضی باشد. شما یک دختر بسیار خوب هستید (در غیر این صورت با شما همراه نمی شوید) و لیاقت بهترین ها را دارید. برای هر اتفاق خوبی که برای شما رخ می دهد خوشحال شوید. واقعاً حتی اگر او اغلب بخواهد ، راهبه شما آلت تناسلی کوچکتر از این دارد. چرا بعضی چیزها تغییر نمی کنند ...

منبع: همسرتایم

https://hamsartime.ir/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
وقتی رابطه جنسی با او خسته کننده می شود ، چه می کنید؟
سه شنبه 12 فروردين 1399 ساعت 21:19 | بازدید : 172 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

وقتی رابطه جنسی با او خسته کننده می شود ، چه می کنید؟
شما سالها با وزیلیس کنار هم بوده اید (مثال تصادفی). شما تمام مراحل را طی کرده اید. عسل فاز ، سکس بی رحمانه ، سکس متوسطی ، کسالت ، پرهیز و دوباره رابطه جنسی.
اما اکنون شما در حال گذراندن مرحله عجیبی هستید. وقت آن رسیده است که ترک خوردن تخت را بشنوید و آه بابا را در خانه بشنوید. تقصیر شما چیست و حوصله دارید؟
قبل از حلق آویز کردن علامت غریبه ، از خود بپرسید ، گرچه اکنون برای جلوگیری از او حرکاتی را متوقف کرده اید. آیا باید آن را بر شما ببرد؟
بیایید قدم به قدم برویم!
با آبهای آن بروید تا بفهمید این مرحله از چه مرحله ای است ، چه چیزی را می خواهد. بی حوصله یا خواهان تغییر اساسی در رختخواب هستید. چه چیزی شما را بلند خواهد کرد؟ انجام ترفندهای بد بو و بازی در نقشهای مختلف؟ برای هر دو ابتکار عمل کنید. تو بلعید

واضح صحبت کنید! به او بگویید که دوست دارید او چه کاری انجام دهد و چگونه می خواهید او این کار را انجام دهد. به او دستورالعمل دهید.
(و اگر نمی دانید چه می خواهید ، اول خودتان آن را یاد بگیرید!)
از الهام بگیرید ، کلاهبرداری از فیلم های حسی ، مقالات را سرقت کنید.
می توانید یک فیلم پورنو را با هم تماشا کنید. مطمئناً چیزی شبیه به این او را روشن می کند.

هنگامی که رابطه جنسی دارید به او نشان دهید که از آن لذت می برید ، تا به شجاعت برسید. عبارات صورت شما ، فریادهایی که می توانید برای او مناسب کنید. همچنین نکته ای وجود دارد که شما باید از او استفاده کنید و به او بگویید که می خواهید چه کاری انجام دهد. در آنجا می توانید آن را باز کنید.
چالش اضافی!
در هنگام رانندگی یا هنگام بیرون رفتن ، زیر لباس خود را نپوشید و دست خود را زیر دامن خود رانید بازی با ذهن او!

به او بگویید که راحت دراز بکشد. شلوار خود را بردارید ، بوکسور خود را پایین بیاورید و او را دهان کنید. شما فقط همین کار را خواهید کرد. شما او را خوشحال خواهید کرد. منتظر بازگشت نباشید. فقط آنجا تمرکز کنید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
چشم (مرد) گریه برای ایمان
دو شنبه 11 فروردين 1399 ساعت 21:26 | بازدید : 167 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

چشم (مرد) گریه برای ایمان
متوجه شده اید که می توانید بیشتر از دوست خود گریه کنید. اما فکر نکنید که تنها فرد حساس در رابطه هستید. چرا مردان گریه می کنند! و مردان احساساتی دارند فقط آن را مانند شما بیان نمی کنند. یکی دیگر از هوش هیجانی. آنها ممکن است یک واکنش متوسط ​​داشته باشند اما به اندازه ما حساس هستند. فکر کنید آنها خودجوش بودند و به همان اندازه "ظالمانه" واکنش نشان دادند که ما ... آیا جادو از بین نمی رود؟ چه کسی تعادل را در یک رابطه حفظ می کند؟ البته هر دو اما تا زمانی که میله روی مرد بیفتد!
بنابراین مردان به همان اندازه قادر به احساس سخت بودن فقط پردازش و ابراز احساسات متفاوت به دلیل تستوسترون هستند ، که باعث می شود آنها را وادار به دیدن چیزها با حساسیت بیشتری نمایند (چیزی که ما بسیار حسادت می کنیم)!

موارد فوق با (کلیشه!) فکر می کند که حساسیت ضعف است. زیرا این دیدگاه حاکم است و موضوعی است که در ذهن جوانها "کاشته شده" است. یعنی اگر مرد حساس باشد ، عیب محسوب می شود. و بنابراین ، در حالی که پسران از دختران عاطفی تر هستند ، آنها از سنین پایین یاد می گیرند که آن را پنهان کنند.
همانطور که بزرگ شده اند ، اگرچه آنها معتقدند که حقیقت این است که مهم نیست که چقدر اوضاع را تحت الشعاع قرار دهید ، مرد معمولاً بر خلاف زنانی که طغیان شدیدتری دارند ، خودبستگی و اختیار را تجلی می دهد.

به دلیل نادر بودن آنها ، اشک مردان نسبت به زنان درمانی و ترمیم کننده تر است. در اینجا چیزی جالب است!
کلیسای غالب دیگر این است که مردان بر این باورند که گریه کردن مانند اعتراف به بی قدرت بودن و از دست دادن امتیازات مردانگی است ، در مقابل زنانی که برای رهایی از وزن خود گریه می کنند ، گریه می کنند.
اما برای منصفانه بودن ، زنان به همان اندازه موجودات عجیب و غریب هستند زیرا ما را به جایی نمی رساند. اگر تعجب کنید اگر یک همراه عاطفی در کنار خود دارید چه احساسی خواهید داشت ، واکنش ها متنوع و مبهم خواهد بود. در هر صورت شوکه خواهید شد و در کنار چنین مرد احساسی احساس ناامنی خواهید کرد یا فکر خواهید کرد که… رابطه جنسی قوی حق گریه دارد و شما آن را به اصالت و اصالت عاطفی برچسب می زنید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
روابط 7 دلیل جدی تر از خیانت
یک شنبه 10 فروردين 1399 ساعت 21:38 | بازدید : 171 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

روابط 7 دلیل جدی تر از خیانت
تقلب: یکی از راه های تجزیه روابط در pi. یا دوست پسر شما این کار را انجام می دهد یا به ندرت در روابط خود عمل خواهید کرد. کفر با جدایی برابر است (می گویند). اما این مورد دیگری است که شما باید متفاوت آن را در نظر بگیرید. چون استاندارد نیست. یا سفید و سیاه نیست.

اما اگر فکر می کنید فقط "شاخ" می تواند رابطه ای را خراب کند ، اشتباه می کنید. زیرا دلایل بسیار دیگری وجود دارد که مطمئناً مانند موارد زیر می تواند به جدایی منجر شود:
# پنهان کردن چیزها و دروغ گفتن
یک دروغ کوچک دیگری را به ارمغان می آورد. و سپس به یک دومینو تبدیل می شود و بدون هیچ دلیلی در روابط شما مشکلی ایجاد می کند. حتی اگر انگیزه شما بی گناه است و شما فقط می خواهید از او محافظت کنید و او را به خاطر چیزهای بی اهمیتی خجالت نکشید ، خوب است که صادق باشید. بهتر است همیشه حقیقت را بگوییم و نه پنهان کردن چیزها از دروغگویی. زیرا به این ترتیب فقط اعتماد دیگران را از دست می دهید.
# عدم ارتباط
به افراط و تفریط نروید. برقراری ارتباط خوب با پسر شما به این معنی نیست که شما باید او را با پیام های بدون توقف بمباران کرده و یا مرتبا با او تماس بگیرید. این اثر متضاد خواهد داشت ، زیرا مطمئن ترین چیز این است که آن را متورم خواهید کرد. وقتی بحث نمی کنید که چه چیزی شما را آزار می دهد و مشکلاتی را که در روابط شما ایجاد می شود ، کمبود ارتباط برقرار خواهید کرد. و اگر این از ابتدا شروع نمی شود ، تهیه آن دشوار است.
# هیاهو درباره کارهای روزانه خانه
هیچ چیز آزاردهنده تر از هدر رفتن انرژی هر روز در کارهای خانه نیست. چه کسی چه چیزی را پاک می کند و چگونه به آنها بگویید ، آنها را پاک کنید و دوباره همین کار را انجام دهید. زیرا شما کار می کنید و می خواهید کسی به شما کمک کند و شما را بفهمد. شما نمی خواهید احساس کنید که یک کودک نو پا را در کنار خود دارید که باید هر روز پرستار شوید. # نه

# اگر در یک رابطه مورد علاقه زندگی می کنید
این بدان دلیل است که شما هزینه های خود را پرداخت می کنید ، زیرا همیشه به شما هدیه می دهد ، یا به دلیل این که همه چیز را به شما ارائه می دهد ، یا به این دلیل که نمی توانید تنها باشید.
# حسادت
این احساس غیرقابل کنترل است و به رفتارهای شدید منجر می شود. بدون شک شما آن را پیدا کرده اید. شما محو می شوید و خودتان نیستید. به همین دلیل خوب است که بدانید که برای انجام کاری شدید در حال قدم گذاشتن یا خارج از مرزها هستید. شکستن

# خودت نباشی
هیچ احساس رهایی بخش تر از بودن با شخصی بودن و خود بودن بودن نیست. مگر اینکه تظاهر کنید هیچ رابطه ای نیست. چون پسر شما واقعاً نمی داند شما چه شخصیتی هستید. و رابطه هیچ پایه ای ندارد.
# اگر با هر چیزی موافق نیستید
فقط در دیدگاه های خود گیر افتادن و پذیرش هیچ دیدگاه و موقعیت دیگری به این معنی نیست که در هر شرایطی نمی توانید سازش کنید و یک حزب ، خودخواه و خودخواه هستید. سازش همچنین به معنای تنوع است. این بدان معنی است که شما به نیازهای یکدیگر نیز فکر می کنید. یعنی می توانید تسلیم شوید و کسی می تواند به شما اعتماد کند. نقطه مقابل یک معیار جدی برای عدم ارتباط با شما است.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شما نیمه دیگر من هستید ، می دانید؟
شنبه 9 فروردين 1399 ساعت 21:6 | بازدید : 205 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

شما نیمه دیگر من هستید ، می دانید؟
گاهی اوقات شما یک شخص را می شناسید - حتی با یک نگاه - که 100٪ مطمئن هستید که نیمه دیگر شماست. ممکن است دیگری آویزان آن نشود ، اما آنجا آن را دارید. شرایط و به اصطلاح لحظه ای ممکن است آنطور که باید از شما سود نبرد ، اما خدمه وقت آنقدر مناسب هستند که شما را در لحظه مناسب و بی رحمانه ترین حالت شما را غافلگیر می کند.
و بعد گم می شوید و ضرر می کنید. زندگی ادامه می یابد شما به من بگویید ، اما این سرنوشت وجود دارد که برای هیچ چیز حساب نمی شود. این امر عمدتاً در جایی اتفاق می افتد که انتظار آن را ندارید و هنگام برخورد دافعه ، نتایج انفجاری است.

یک لحظه کافی است که عاشق شویم ، دوباره مثل آن زمان ، زیرا قلب به راحتی فراموش نمی کند. ضبط می کند ، ضرب می شود ، عاشق می شود ، ضربان می خورد ، به یاد می آورد ، ضرب و شتم می شود و به یکباره ادامه نمی یابد ، اما با سرعت بسیار زیادی ادامه می یابد فقط در یک دقیقه ، همه چیز تغییر می کند. این به زندگی شما برگشته است و شما نمی دانید چگونه می توانید پاهایتان را لرزاند. شما دوباره زندگی کرده اید اما این بار که می خواهید ، می خواهید احساس بیشتری کنید ، تا زندگی کامل کنید. برای دیدن اینکه آیا توانایی آن را دارید ، اگر دارید!
این می تواند یک طرفه باشد ، می تواند این باشد که هرچه در ذهن خود داشتید آن را زیبا کرده و واقعیت خود را زندگی کرده است. اما می دانید چه ، درست است.

حق شما که می خواهید زندگی کنید ، احساس کنید ، آن را با قلاب تاج ، حرف می زنید تا ببینید این دو چشم - که زمانی به شما و درختان زیتون نگاه می کردند - ارزش دارند تا ابد در کنار شما باشند.
و یکی که می بینید مطمئن نیست. یکی اجتناب می کند ، دیگری بهانه ها را نگه می دارد و لحظه های دیگر مقاومت نمی کند. و جایی که می گویید مال شماست ، WALL. شما آن را به خوبی می دانید ، عشق آسان نیست. برعکس دشوار ، غیر منتظره اما بسیار زیبا. آیا شما را ترک خواهد کرد یا نه؟ احتمالاً او به شما خواهد گفت ... در آن لحظه. شما کاری را انجام داده اید که قرار بود انجام دهید. الان الان

و همان رمز و راز همان زمان ...


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
پسران صحبت کردند ظلمهای زنانی که اعصابشان را می شکنند
جمعه 8 فروردين 1399 ساعت 20:5 | بازدید : 173 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

پسران صحبت کردند ظلمهای زنانی که اعصابشان را می شکنند
فصل جدید ، تصمیمات جدید ، اهداف جدید. یکی از این اهداف جدیدی که ما تعیین کرده ایم از بین بردن عادات بد است ، مانند صحبت کردن کمتر بد یا گفتن حقایق بیشتر. با این استدلال ، ما از 10 مرد خواستیم كه به ما بگویند كه آنها دیگر نمی خواهند از دهان ما بشنوند. ما آنها را با دقت گوش کردیم و بعدا تصمیم خواهیم گرفت که پیروی کنیم یا نه.
دیمیتریس ، 29 ساله

"ببین ، تو بچه خوبی هستی اما من گیج هستم." به معنی "نگاه کن ، شما یک گلفروشی هستید اما پول زیادی ندارید تا من را فراموش کنید. بنابراین بهتر است. "

جیسون ، 34 ساله

"تو در من هستی؟" بی دست و پا ...

جورج 34 ساله

"من دنباله دار دارم". شما احتمالاً مشکلی انجام داده اید
کوستیس ، 36

"هنگامی که می بینید که نمی لغزد. بهتر است ... ". استمرار هرگز خوب نیست.

آندریاس ، 31 ساله

"دوست" یا "دوست دختر کجایی؟" من همانطور که در مورد آن فکر می کنم لرزیدم.

تاناز ، 28

"کجایی؟" آیا با بابی تماشای مسابقات را بهتر نمی کنم؟

پیتر 29 ساله

"من 8 ماه تاخیر دارم".

مایکل ، 41 ساله

"من چیزی جدی نمی خواهم." و سپس او می خواهد. یا "من چیزی جدی می خواهم". و بعد او نمی خواهد. تصمیم بگیر خانمم.
استفانوس ، 27 ساله

"من" با آن کلمه استفراغ می کنم.

دیمیتریس ، 28 ساله

"آیا می توانید حمام کنید؟" شرم آور ترین چیز ممکن است از دهان زن بیرون بیاید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
چگونه می خواهیم کافر را مدیریت کنید اگر می خواهید با هم باشید
پنج شنبه 7 فروردين 1399 ساعت 20:18 | بازدید : 287 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

چگونه می خواهیم کافر را مدیریت کنید اگر می خواهید با هم باشید
خیانت: کلمه‌ای که حتی وقتی در یک رابطه هستید حتی نمی خواهید درباره آن فکر کنید. همه ما با همسالان خود گفتگوهای بی پایان داشتیم در مورد اینکه چه کاری را در یک شرایط انجام می دهیم ، اما وقتی صحبت شما می شود همه چیز متفاوت است. ما غالباً می گوییم "برابری کفر" ، اما حقیقت این است که در چنین شرایطی ، پاسخ هرگز سفید و سیاه نیست.
در ذهن شما خیانت می تواند به معنای ناهنجاری و خیانت باشد و شما می ترسید که اگر یک بار این اتفاق افتاد احتمالاً تکرار خواهد شد ، اما باید توجه داشته باشید که هر مورد متفاوت است. پس چگونه می توانید با مردی که شما را فریب داده است برخورد کنید؟

مرحله 1: آیا این یک فرصت دیگر است؟

با رعایت رفتارهای کلی برخی از رفقا ، مستحق بخشش نیستند. بنابراین ، اول از همه ، شما باید به این سؤال پاسخ دهید.
مرحله 2: همه به فضای خود احتیاج دارند

به عنوان اولین واکنشی که احتمالاً می خواهید به آن بچسبید و اجازه ندهید آن را از چشمانتان بیرون کند. شما همچنین می خواهید همه چیز را جستجو کنید تا اطلاعات بیشتری کسب کنید. این کار را نکنید. آنچه برای درک دیگری باید به دیگران بدهید این است که شما چنین رفتاری را نمی پذیرید و عزت و کرامت دارید.

مرحله 3: قرار ملاقات بگذارید
این جلسه در مورد دعوا یا رابطه جنسی نیست. این یک جلسه برای تصمیم گیری است که آیا این رابطه ارزش پس انداز دارد یا خیر. بهتر است به همسر خود هشدار دهید که چندین سؤال خواهید داشت. اگر آنها آمادگی پاسخگویی به آنها را ندارند ، بهتر است جلسه را فراموش کنید. اگر چنین است ، شروع به سؤال کنید. به خاطر داشته باشید که روند دردناک خواهد بود ، اما دانستن حقیقت مهم است.

 مرحله 4: ایجاد یک رابطه جدید
شما باید برای غلبه بر آنچه اتفاق افتاده است ، مقررات جدیدی وضع کنید. این ممکن است به معنای کنترل بیشتر بر زندگی روزمره همسرتان در مواقعی باشد که برخورد با آنها دشوار است.

مرحله 5: آماده تغییر شوید
ممکن است شما که مورد ستم قرار گرفته اید ، اما نباید از نیازهای شریک زندگی خود غافل شوید. شریک زندگی شما به دلایلی به شما پاسخ داد. این جوان چه نیازهایی داشت؟ چه چیزی او را آنجا سوار کرد؟ مهم است که سعی کنید دلایلی را که او را به آنجا کشانده است ، دریابید.

اما همه افراد دلیل خاصی برای تقلب کردن شریک زندگی خود در یک رابطه ندارند. قبل از تصمیم گیری در مورد هر چیز ، مهم است که به رابطه خود نگاهی بیندازید و در نظر بگیرید که آیا ارزش این را دارد که فرصتی دوم بدهید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
خیانت همه اسطوره ها درباره مسئله بزرگ
چهار شنبه 6 فروردين 1399 ساعت 15:21 | بازدید : 221 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

خیانت همه اسطوره ها درباره مسئله بزرگ
مردان ، زنان و روابط آنها از ذهن ساده گرا تا دانشمندان متغیر بوده است. و شماره "تشویق" هزاران صفحه مجله و میلیون ها نفر در اینترنت را در بر گرفته است. شما تجزیه و تحلیل ها ، تئوری ها و داستان ها را خوانده و شنیده اید.

حداقل 6 مورد از این اسطوره ها هستند. اینجا
اگر روزی کافر کافر شود دیگر زوج نمی توانند خوشحال شوند
اسطوره اول از همه ، این به پرونده بستگی دارد. افراد دارای اوراق قرضه قوی می توانند آنچه را که اتفاق افتاده است ، "کار کنند" ، ببخشند ، مرزها و شرایط جدید را کشف کنند. بسیاری از کسانی که با این ادعا زندگی کرده اند ادعا می کنند که به آن دلبستگی بیشتری پیدا کرده اند. مطمئناً هر دو آن را به همان اندازه می خواهند.

بدون رابطه جنسی شاخ وجود ندارد
اسطوره اگر او را بوسید ، پیام های جنسی را با او مبادله کرد ، به این فکر کرد که در کنار او دراز بکشید و بقیه را به جز سکس انجام دهد ، آیا او به عنوان کافر "گیر نمی رود"؟
شاخ همه چیز درباره جذابیت بدنی است
اسطوره شاخ نیز در مورد احساسات است. عشق یا برقراری ارتباط مستثنی نیست.

روابط موازی یا خارج از ازدواج وقتی رابطه یا ازدواج مشکل دارد
اسطوره وقتی زوج نمی تواند یا نمی داند که چگونه برای حل این مشکلات با یکدیگر همکاری کنند.

اگر او یک بار انجام داد ، او دوباره این کار را خواهد کرد
اسطوره (گرچه اغلب کاربرد دارد). اما اغلب اوقات ، یک بار اتفاق می افتد ، عجیب و شاید ضعیف است ، و دوباره اتفاق نمی افتد. شما هم این کار را کرده اید.
شاخ همیشه با بعضی بهتر از همراه ساخته می شود
اسطوره بلکه برعکس اتفاق می افتد. زیرا هدف آن معمولاً تأیید فوری یا پوشش برخی ناامنی است.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
چه چیزی است که شما را برای هر مرد مقاومت ناپذیر خواهد کرد؟
سه شنبه 5 فروردين 1399 ساعت 21:7 | بازدید : 312 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

چه چیزی است که شما را برای هر مرد مقاومت ناپذیر خواهد کرد؟
چند بار فکر کرده اید که زنانی که جذابیت جنسی دارند چه کاری انجام می دهند و هر مردی را که می خواهند دارند؟ آیا راز بسیار ساده تر است و شما در افکار خود گم می شوید ، بدون دلیل جستجو می کنید؟

یک نظرسنجی در زمینه بهداشت زنان بررسی ، پرسید و فهمید که این "چیزی" که مردان می خواهند چیست و می تواند شما را از نگاهشان مقاومت نکند.
37٪ ، درصد بسیار زیادی ، پاسخ داده اند که زن در هنگام استقلال مقاومت ناپذیر است ، یعنی می تواند از خود حمایت کند اما در رضایت آنها نیازمند نیست. معمولاً مردان به دنبال زنی هستند که بر روی آنها قلاب نشود.

24٪ پاسخ دادند كه بدني زیبا و مناسب ، زن را مقاومت ناپذير مي كند ، 11٪ آن را به صورت متمركز كرده و درصد ديگر بر سبك ، رفتار و پرخاشگري جنسي تقسيم مي شوند.
به عبارت ساده تر ، کلمه "استقلال" همان چیزی است که چشم هر مرد را به خود جلب می کند ، بنابراین همانطور که می بینید قرن بیست و یکم در جستجوی فیلم کامل اولویت ها را تغییر داده است.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0