عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان abujasempes و آدرس abujasempes.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 72
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 93
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 170
:: بازدید ماه : 170
:: بازدید سال : 1299
:: بازدید کلی : 1785

RSS

Powered By
loxblog.Com

ازدواج

اعترافات یک مرد از کی شروع خواهیم کرد که از روابطمان خسته شویم
یک شنبه 24 فروردين 1399 ساعت 19:12 | بازدید : 128 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

اعترافات یک مرد از کی شروع خواهیم کرد که از روابطمان خسته شویم
روابط مانند زندگی است: آنها به خوبی شروع می شوند اما به درد خود ختم می شوند. حالا بستگی به چگونگی جدایی ، چقدر درد نمی دانم. اما بدانید که قبل از آمدن آقایان ، ما حوصله خواهیم آمد. و چه موقع زنان حوصله داریم؟ در اینجا من دوباره برای شما هستم ...
اما قبل از اینکه این را بگویم ، بدانید که بهترین (زن و مرد) این است که به روشنی بگویید ، "آیا او می داند چه؟" من از این و آن خسته شده ام. " بنابراین اگر عشق وجود داشته باشد ، از یک طرف می تواند حفظ شود و از طرف دیگر صدمه نبیند. بله ، من می دانم صداقت یک مهارت است ، اما بدانید که کمتر کسی حقیقت را می پذیرد. و عواقب…

پس کی متوجه خواهید شد که حوصله داریم؟ وویلا همانطور که می گوییم و خارج از ورسای ...

- او بازی های ویدیویی را ادامه می دهد
البته او بازی خود را ادامه خواهد داد. وقتی ساعت بازی از حد مجاز (3 و بیشتر) فراتر رود ، بدانید که شریک زندگی تان احساسات بیشتری در چگونگی اعمال صحیح 4-4-2 یا "درخت وارونه" به عنوان یک سیستم در Pro پیدا می کند.

-باران می بارد ...
به معنای واقعی کلمه آیا صحبت می کنید ، صحبت می کنید (خوب ، این عادت شماست) و او گوش نمی دهد؟ البته هیچ فیلمی روی سر او بازی نخواهد کرد. یا او فکر خواهد کرد که 4-4-2 را به درستی اعمال می کند (مرجع فوق). مردی که به یک زن = عاشق گوش می دهد. مردی که با ناامیدی به هیچ وجه نگاه نمی کند = از بین رفته است. یا او در مورد هزینه های خود فکر می کند ...

-Sex πού kaput!

خوب ، این چیزی است که شما انتظار داشتید. اما توقع شما چیست؟ چگونه او آن را به طور دائم قطع نمی کند. نه او رابطه جنسی دارد ، او آن را با چنان نبض انجام می دهد که مادربزرگ فشار خون من (نمره بالا 8) به نظر می رسد 3 ردبول را در مقابل او مست کرده است. به علاوه سردرد به اصطلاح زمزمه نمی شود. حتی به او استناد نکنید ...
-او آن را روی خواندن انداخت

خوب ، اگر می بینید که به طور ناگهانی اتفاق می افتد ، ممکن است لازم باشد در بیمارستان بستری شوید. زیرا اگر او به طور ناگهانی یک روزنامه ورزشی و سپس موراکامی را خواند ، پس آنقدر حوصله می رود که در فرهنگ عمیق به دنبال چیز جدیدی است. به دنبال دختر همسایه نباشید ، فقط مراقب باشید.

-درمانی درمانی
خوب ، او نسبت به شغل خود (و من هستم) پرشور است. اما وقتی مرد ترجیح می دهد بیشتر در دفتر بماند تا به خانه برنگردد ، احتمالاً باید خانم های من را مقصر بدانید که اوقات خوبی را در آنجا سپری می کنید. حال اگر ظرافت وجود دارد ، دو دلیل وجود دارد.

تمام وقت
بله ، ما مردها عاشق برادران خود هستیم. اما ما همسر خود را همسایه خود می خواهیم. اگر فقط مانترا بخواهیم ، آنگاه اوضاع خطرناک تلقی می شود. از آنجا که به طور پیش فرض آن را "بچه ها من حوصله" می گویند ، آنها به دنبال فرصتی برای شناختن هستند و بعد از آن این کار تمام شد!

- او حسادت نمی کند
به من نگو ​​که او از درون "این یکی دیگر ، این نیکوکار بزرگ دیگر من" آواز می خواند. مردی که حسادت نمی کند ، مردی است که یا جوجه (سالم) دارد یا به آن اهمیت نمی دهد. منظورم هیستریک بودن نیست بلکه به روشی منطقی است. اگر در هنگام بازگشت در ساعت 3 صبح او را به عنوان الاغ می بینید ، کودک بی حوصله می شود.

چه کاری انجام دهیم
صداقت در راست "شما چه دارید؟ حوصله دارید اگر کسالت وارد رابطه شده است ، یا به هردو اجازه داده اید که روال باشد ، یا تازه تمام شده است. چه کار کنیم؟ بدترین قسمت کسل کننده و روشن نبودن است. بعد خیانت ، اعصاب ، دعوا وارد می شود و قطعاً کسی صدمه می بیند. و ناعادلانه است که 5 چیز را با شخصی سپری کرده و آنها را به عقب برگردانی ...


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
پسران توجه می کنند 5 ایده بد بو که او می خواهد امتحان کند اما شرمنده است که از او بپرسد
شنبه 23 فروردين 1399 ساعت 11:4 | بازدید : 150 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

پسران توجه می کنند 5 ایده بد بو که او می خواهد امتحان کند اما شرمنده است که از او بپرسد
خیالات جنسی فقط تجارت یک مرد نیست. با این حال ، بر خلاف مردانی که از بیرونی کردن خواسته های جنسی خود دریغ نمی کنند ، بیشتر زنان شرمنده یا ترس از درخواست بیشتر دارند. آیا می توانید به او کمک کنید تا خواسته هایش را آشکار کند؟

# 1 کمک های وابسته به عشق شهوانی
کمکهای وابسته به عشق شهوانی یک روش مناسب برای بالا بردن درجه حرارت در اتاق خواب است. می توانید با کارهای ساده تر مانند روغن ماساژ شروع کنید و با روانکار ادامه دهید و در آخر از ویبراتور استفاده کنید. هنگامی که کمی با دنیای شگفت انگیز اسباب بازی های جنسی آشنا شدید ، بسته به ترجیحات خود ، می توانید برخی از وسایل پیچیده تر را امتحان کنید.

شماره 2 نقش بازی
وقت آن است که او را رها کنیم و حرکت کنیم بازیگری می تواند یکی از اصلی ترین خیالات در لیست او باشد. داستانهای خارق العاده ای را اختراع کنید یا از سناریوهای تغییر زندگی پیروی کنید ، لباس مناسب بپوشید و وارد پوست نقش شوید. ممکن است در ابتدا احمقانه به نظر برسد ، اما بعد از یک یا دو "تمرین" شما شروع به لذت بردن از آن خواهید کرد.

# 3 S&M
اگر دوست دارید دست بالایی داشته باشید ، شاید زمان آن رسیده است که کمی S&M را امتحان کنید. این روشی است که یک نفر تسلیم می شود ، و دیگری با کمک برخی لوازم جانبی مانند دستبند و شلاق ، رئیس می شود. اما از آنجا که می تواند کمی مخاطره آمیز باشد ، ایده خوبی است که قبل از شروع کلمه ای پیدا کنید - این بدان معنی است که می خواهید متوقف شوید.

# 4 رابطه جنسی مقعد
بسیاری از خانم ها وجود دارند که ، در حالی که می خواهند ، شرمنده این خواسته باشند یا می ترسند که آسیب ببینند. حقیقت این است که رابطه جنسی مقعدی تا زمانی که درست انجام شود ، می تواند برای هر دو شما لذت بخش باشد. از آنجا که برای بسیاری از خانم ها اولین بار ممکن است دردناک باشد ، باید بسیار مراقب باشید. قبل از اینکه بتوانید حرکت کنید مقداری "آزمایش" به طول خواهد انجامید. بهترین موقعیت برای شروع قاشق است (هر دو دراز کشیده اید و به پشت او نگاه می کنید). این روند باید آرام و بسیار روان باشد. اگر او آن را دوست دارد ، مطمئن باشید که خواهید فهمید.
شماره 5 سه گانه

برای خانم های پرماجرا بیشتر ، قرار دادن یک سوم بازی ممکن است جالب به نظر برسد. بله درست شنیدی "سه گانه" فقط یک فانتزی مردانه نیست ، زیرا بسیاری از زنان هستند که با این ایده معاشقه می کنند. اما قبل از تصمیم گیری برای انجام این کار ، باید در مورد آن جدی فکر کنید ، زیرا این امر می تواند رابطه شما را به خطر اندازد. دیدن همسر شریک یا مردی که از شخص دیگری راضی است می تواند طغیانهای حسادت را به وجود آورد. قبل از شروع به جستجوی دفترچه تلفن خود ، به افرادی که آنقدرها را نمی شناسید ، فکر کنید. هر کاری را انجام دهید ، حتماً درباره آن بطور گسترده با یکدیگر گفتگو کرده و مرزهایی را تعیین کرده اید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
اعترافات یک مرد چرا همه ما یک برد پیت را پنهان می کنیم؟
جمعه 22 فروردين 1399 ساعت 19:11 | بازدید : 132 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

اعترافات یک مرد چرا همه ما یک برد پیت را پنهان می کنیم؟
آنجلینا جولی با کارما روبرو شد. این برای من خوب خواهد بود که بگویم ، زیرا من عقرب هستم و شما می دانید که من به آن اعتقاد دارم. اما او با چیز دیگری در جهان روبرو شد. رفتارهای مردانه در مورد خیانت. برد پیت پنهان نشود. من شما را در پس زمینه می خوانید که اعترافات را می خوانید.
ما هرگز نمی دانیم چه اتفاقی افتاده است یا نه. اما برای شروع ، بگذارید این نکته را روشن کنم که من به هر شکلی با کافر مخالف هستم. زیرا "خیانت جادو نیست. این خود کم ارزش است. " FB هم همینطور می گوید. و ... یک میلیون لایک!

حال اجازه دهید به موارد زیر برویم
تقسیم شده ، Brangelinos ، خوب. من شبها غذا خوردم ، تا آنجا که می توانستم خوابیدم (چرا می دانید چه می گویند؟ اگر کسی که دوست دارد شما فکر کند شما شب بیدار می شوید) و من امروز گفتم تا تأیید کنید که آقایان خوک هستند و ما حتی می توانیم آنجلینا جولی را تقلب کنیم.
اوه ، بگذارید فقط بگوییم من بهتر دیده ام. همه مردان خوک هستند. و ما یک رئیس جمهور جدید داریم ، برد. او همه چیز را با شمشیر خود به دست آورد. اما از آنجا که 95٪ از مردان مانند براد نیستند ، من به شما می گویم که چرا او آنها را به آنجلینا پوشید (من در مورد كوتیلارد خوب نخواهم گفت. خب ، به همین دلیل است).

اول ، هر مردی که تقلب می کند این کار را می کند تا تایید شود. چرا نمی خندیم. در بهترین حالت ، آنجلینا در فینال لیگ قهرمانان اروپا بازی می کند. کوتیلارد مجبور است در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا بازی کند و در صورت تساوی خوب در "16". برد هم همین کار را کرد. و همسایه ام یکی با زن بلوک شرقی ، درام درام داشتیم. اما اصل کلی این است که ما به همین دلیل آن را انجام می دهیم.
2 ، به آرامی او را از هم جدا نکرد. همه ما تقلب می کنیم اما از هم جدا نیستیم. آیا می دانید چرا؟ از آنجا که البته ما هر دو شما را می خواهیم. از طرف دیگر ، تا اعتماد به نفس خود را در یک عاشقانه یک بار از دست ندهیم. چه ، ما مکنده هستیم؟ در پایان ، بله.

سوم ، او توسط ظلم خورده شد. و همسایه ام بلکه هر مردی تقلب می کند. بدیهی است وقتی ما زمان خوبی را در روابط خود نداریم ، به جایی دیگر می رویم که فکر می کنیم زمان بهتری را پشت سر می گذاریم. این یک توهم است ، جویدنی نیست.
4 ، به همان اندازه بدبینانه که به نظر می رسد ، بدانید که ما به آنجا می رویم که گربه دم خود را می پیچد. او بدتر از دوست دختر ما نخواهد بود ، او بد نیست ، سرد باشد ، هر کاری انجام دهد. اما اگر امکان رابطه جنسی آسان وجود داشته باشد ، ما آن را تعقیب خواهیم کرد. بله ، ما بدتر هستیم
بنابراین همه ما یک برادید پیت را درون ما پنهان می کنیم. و قبل از اینکه سنگ را در Brasidas (در غیر این صورت بسیار خوب) پرتاب کنیم ، بیایید به آنچه انجام داده ایم فکر کنیم.

آا و از آنجا که ما سنگ ها را گرفتیم ، بیایید اکنون به سراغ خانم آنجلیکی تزولی ، دختر Ioannou Voit برویم.
سریال محبوب "نام من ونگلیس است" براساس کارما ساخته شده است. آیا می دانید کارما چیست؟ قدرتی در عالم است که آنچه را که انجام می دهید به شما باز می گرداند. اگر خوب عمل کنید ، اتفاقات خوبی برای شما رخ خواهد داد. اگر بدی کردی ، شر به تو باز می گردد.
زمان می گذرد ، این زوج ، آنجلیکی جولی و ورسیداس پیت ازدواج کرده اند و آنیستون ازدواج کرده است. اما کارما فراموش نمی شود. اگر به شما ستم شود ، آن را پس خواهید گرفت. مهم نیست که چقدر زمان می گذرد. و به همین ترتیب 12 سال بعد ، یک زن فرانسوی آمد تا جهان و کارما را بخنداند.

بله ، تاریخ تمایل دارد كه خود را به عنوان یك پارس تکرار كند. و همچنین ... کارمای بد عوضی است.

همسرتایم hamsartime

https://hamsartime.ir/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
اعترافات مرد زنان ، زیرا آنها همیشه آنچه شما فکر می کنید هستند
پنج شنبه 21 فروردين 1399 ساعت 16:14 | بازدید : 136 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

اعترافات مرد زنان ، زیرا آنها همیشه آنچه شما فکر می کنید هستند
حمله مورد علاقه یک مرد "این چیزی نیست که شما فکر می کنید عزیزم." نظر شما چیست چگونه او به شما تقلب می کند. شما خوب فکر می کنید و این بدتر است ...

چه زمانی از آن استفاده می کنیم؟ هنگامی که ما 99٪ روغن خود را انجام داده ایم. منظورم از روغن معمولی روی سفره تا تخت است. اما تخیل در نحوه استفاده ماست و در مواردی که ذهن شما پیش نمی رود ...
All Time Classic: در رختخواب با دیگری

این چیزی نیست که شما فکر می کنید. این بسیار بدتر است که حتی نمی توانید تصور کنید. این به وضوح به معنای این است که ما سالها با شخص ثالث هستیم ، ما مرتباً به چشم شما فریب می دهیم ، کارهایی را انجام می دهیم که حتی در رمان های مارکیس ساد نیز نمی توان آنها را نوشت و احتمالاً قبلاً با او ازدواج کرده ایم. بله ، ما او را در والدین خود ملاقات کرده ایم ...
نکته ساده: کندی از کار

در این حالت ، ما می فهمیم که کک ها به گوش شما وارد شده اند ، همانطور که در یک بهار سوسک اسپانیل انجام می دهند. تسکین این است که ممکن است واقعاً آن چیزی نباشد که فکر می کنی بخاطر قرون وسطایی کار باشد بلخ ، بل ، بلا. بله ، این همان چیزی است که شما فکر می کنید! اوه ... ما دیر کردیم چون یکی دیگر وجود دارد!

ساده ترین: رایحه سازی و نظافت
بله ، توجه را به خود جلب می کند. زیرا وقتی ما عرق خود را برای شما داریم می دانید که هیچ چیز بازی نمی کند. اما چه موقع عطرها شروع می شوند؟ E؟ شما حمله خود را خواهید گفت "عشق ، چرا خودت را عطر می کنی؟" من به شما خواهم گفت چرا ما عطر شده ایم ... زیرا آمور نیست که مانند یک فرت بو بویید البته ، حتی در این حالت ، این همان چیزی است که شما فکر می کنید.

ترکیب: اعتبار بدهی
شما به کارت (کارت) ما نگاه می کنید. و روزی یک عدد چهار رقمی را مشاهده خواهید کرد و فکر می کنید که ما شماره دیگری داریم و هدایا شروع شده است. درست است یا سامسونگ یا اپل تلفن جدیدی را منتشر کرده اند ، بنابراین جواب آسان است. اما اساساً به این دلیل است که ما یکدیگر را پیدا کرده ایم! اما برای بهتر یا بدتر شدن ، کمی از امتیاز شک برخوردار شوید ... هدیه ای نیز دریافت خواهید کرد ...

بنابراین و همینطور: جواهرات موجود در کشو با جوراب
فکر می کنید آنها فقط در هالیوود هستند؟ کجا مخروبه ها را مخفی کنیم ، در مخزن؟ اما در اینجا ، اگر بازی هوشمندانه ای داشته باشید ، حتی به طور تصادفی لباس عروس می پوشید. اگر شریک زندگی شما دونالد را بسازد و شما ناله کنید ، او به او می گوید حمله اسطوره است. اگر شخص دیگری از خانواده اردک این کار را دوباره انجام دهد و نگوید "شما قصد ازدواج با من را دارید" ، حق با شماست. طلا و جواهر برای manoulitsa او نیست ...

ناعادلانه: آبجو با آهن آلات لحیم کاری
ما آنها را مانند برادران خود دوست داریم. ما می خواهیم بیرون برویم و آبجوهای خود را بخوریم. اگر دائمی باشند ، شروع می کنید "شما دیگری دارید". ام ، ما زن نداریم ما با بچه ها آبجو می خواهیم. و "این چیزی نیست که شما فکر می کنید" یک واقعیت است. اما اگر ناله می کنید ، این همان چیزی است که شما فکر می کنید. و با آبجو با هم ...

سکته مغزی: ورا در جیب جیب
من یک قسمت کامل از فرمان دهم را به یاد می آورم ... به هر حال ، یک حلقه عروسی روی ژاکت وجود دارد. منظورت چیست؟ و می دانید که دلیل این جشن نیست. و نه ، ما در حال طلاق نیستیم (-نه ، چون من مجرد هستم) و همچنین ازدواج مشکل ندارد. همه چیز خوب است ، افسانه را هدر ندهید.

در پایان ، چرا ما این عبارت بی اهمیت را زن و مرد می نامیم؟ زیرا بدیهی است که از پذیرش اشتباه خود می ترسیم. این یک مکانیسم دفاعی است. آنها غریزی هستند. بدیهی است که هیچ کس دوست ندارد فریب خورده شود ، اما ما در یک دنیای فرشته ای زندگی نمی کنیم.
و صداقت همیشه یک فضیلت نیست ، زیرا هیچ کس نمی خواهد آنچه شخص حقیقتاً باور دارد یا می شنود را بشنود.

همسرتایم hamsartime

https://hamsartime.ir/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
چگونه ذهن انسان را سوراخ کنیم ... و بمان!
چهار شنبه 20 فروردين 1399 ساعت 11:12 | بازدید : 127 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

چگونه ذهن انسان را سوراخ کنیم ... و بمان!
آخرین باری که به یاد می آورید با کسی بوده اید مدتها قبل بود. در حالی که آشنایی بسیار امیدوار کننده بود ، اما پیشرفت هرگز حاصل نشد. شما نمی دانید چرا ، اما این اصلاً شما را آزار نمی دهد. شما علاقه مند هستید ، کسی که با او ملاقات خواهید کرد ، منحصراً برای شما دیوانه است.
آیا می توان این رویا را تحقق بخشید؟ البته بله در اینجا ما می خواهیم نکاتی را به شما ارائه دهیم که باعث می شود در ذهن شریک زندگی خود به خوبی تمرین کنید. به همان اندازه که آن را غیرممکن می دانید ، به یاد داشته باشید که همه چیز و همه راه خود را می خواهند. حتی دیوارها در حال ریزش هستند.
1. شما حمام معروف اسکاتلند را شنیده اید. ما در مورد روش شستشو صحبت نمی کنیم. ما در مورد رفتاری صحبت می کنیم که عملکرد 100٪ در شرط بندی معاشقه دارد. تاکتیک خاص است: روزی به شما علاقه مند است که چه کاری انجام می دهید ، چگونه است و غیره ، و در انتهای قبر ، سکوت در دشت سلطنت می کند. برای اینکه خوب یاد نگیریم ...
2. تخیل را فعال کنید. کتاب بخوانید ، فیلم ها را در یوتیوب تماشا کنید ، فیلم ها را از فیلم ها کپی کنید شروع به انجام ترفندهای مختلفی کنید که مغز وی را فعال می کند. او به زودی در قالب ورزشهای جهنمی به شما تجسم می یابد.
3.Zelia: اگرچه این کلمه خطراتی را به همراه دارد ، اما استفاده صحیح هرگز به کسی آسیب نرسانده است. شما هم به این احساس احتیاج دارید تا شور و شوق افزایش یابد. فقط عبارت کلیدی را به خاطر بسپار: از هر نظر عالی است. هیچ چیز دیگری ، اما صحنه های شدید حسادت برای روانشناسی شما ناسالم نیست.
4- همه زنان با این ویژگی متولد می شوند. برخی دیگر آن را پرورش می دهند و دیگران اجازه می دهند تا در ناخودآگاه خود بخوابد. دلیل کاپوچینو بدنام ، که هنگام استفاده از آن شگفتی می کند. او حتی سبیل هایش را هم تراشیده است. سازگار با شخصیت خود ، استفاده از آن به شما کمک می کند حتی سخت ترین هدف را بدست آورید.
5. سرانجام ، به همان اندازه واقعاً مستقل و در دسترس نباشید. حتی مردان هم افسانه خود را می خواهند ، زیرا حقیقت خودخواهی مردانه را شکست می دهد. به او احساس کنید که "شهر را گرفته است". هر چه او به تنهایی ادعا می کرد ، شما را با شخصیت عالی خود برنده کرد و شما یک شمع روشن برای او هستید. بله ، بله ، او همه چیز را انجام داد حداقل این همان چیزی است که او معتقد است. شرم آور است که آن را برای او فاسد کرد.

همسرتایم hamsartime

https://hamsartime.ir/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مهمانی است! 9 نشانه ای که آن را اثبات می کند
سه شنبه 19 فروردين 1399 ساعت 11:0 | بازدید : 157 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

مهمانی است! 9 نشانه ای که آن را اثبات می کند
بدون شک آنچه شما تاکنون از تجربیات عاشقانه خود آموخته اید و به دست آورده اید اینست که هیچ رابطه ای کامل ، مرد کامل ، زن کامل (شما) وجود ندارد! و اگر هنوز این مسئله را فهمیده اید که رویایی و عاشقانه هستید ، بهترین کار این است که در واقعیت روابط بچرخید و به چیزهای غیر واقعی باور نکنید!
در این حالت ما یکی از هزار سبک مردان را که در میان ما می چرخد ​​و مهمانی است ، تحلیل خواهیم کرد! آیا شما یک ایده-تجربه-سوء ظن دارید؟
بله ، او کسی است که برنامه خود را مطابق نیاز خودش و شما انجام می دهد ... البته شما در جایگاه دوم هستید!
(+++ 9 نشانه دیگر که ثابت می کند این است که هستند!)

عدم موفقیت 1 #
متوجه شده اید که او از خودش عکس های بیشتری می زند تا با شما دوتایی. هر جا که ایستاده باشد و هر کجا که باشد ، با راحتی جوجه ایستاده ، سلفی می کند و می گیرد! و شما هیچ جا!
عدم موفقیت 2 #
این مبنای چندانی برای آنچه شما را نگران می کند ندارد. مهم نیست چقدر احمق ، ناراحت و خوشحال باشید ، او زیاد زحمت نخواهد کشید. او دو بار در مورد استاندارد پرونده از شما سؤال می کند و سپس او را ترک می کند.
شکست 3 #
او همچنان با شما صحبت می کند! بیشتر عبارات وی با کلمه "من" شروع می شود. و آنها با این عبارت خاتمه می یابند. و وقتی می خواهید شروع به گفتن چیزی ، یک داستان کنید ، همه چیزهایی که شما را مختل می کند ، زیرا او فقط چیزی را به یاد آورده است که با او بگوید ... شخصیت اصلی خود!

 

عدم موفقیت 4 #
این علایق شما را نادیده می گیرد. این اساس زیادی نمی دهد! او از همه جالب تر است!
عدم موفقیت 5 #
او صبر ندارد برای مقابله با مسائل خود شما. اگر مشکلی دارید و کمک او را به صورت عملی یا نظری می خواهید در ابتدا کمی مقابله خواهد کرد اما پس از آنکه می بیند که زمان بیشتری لازم است (از زمان شخصی خود) ، آنگاه خیلی راحت صبر خود را از دست می دهد!

عدم موفقیت 6 #
او می تواند هر وقت بخواهد و نیاز دارد تا از روابط شما خارج شود ، با دوستانش دوروهایی ترتیب دهد ، اما وقتی می خواهید با گروهی از زنان ترتیب دهید تا به بیرون بروید ، او شما را به نزاع و حسادت تبدیل می کند!
شکست 7 #
او دست خود را بیش از حد در جیب خود قرار نمی دهد!

 

عدم موفقیت 8 #
وقتی با هم هستید تمرکز نیست! او وارد فیس بوک می شود ، پیام هایی را ارسال می کند ، در اینترنت احمق می کند! او فقط برای کاری که می خواهد در آن لحظه انجام دهد فرصت دارد و اگر نمی خواهد به شما وقت نمی دهد!
نقص 9 #
ممکن است پول تمام شده باشد ، بنابراین خیلی دور نمی شوید. اما وقتی او منابع لازم برای انجام کار خود ، فعالیت ها را دارد. بله ، او می تواند به همراه دوستان خود به تعطیلات برود ، لباس هایی را که از دست می دهد به دست آورد و چیزهای کوچک یا چیز دیگری برای تولد شما داشته باشد!

 

همسرتایم hamsartime

https://hamsartime.ir/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
چگونه برای جلوگیری از سوال در مورد زندگی عشق خود را در یک شام خانوادگی
دو شنبه 18 فروردين 1399 ساعت 19:32 | بازدید : 143 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

چگونه برای جلوگیری از سوال در مورد زندگی عشق خود را در یک شام خانوادگی
روزهای شام های بی پایان جشن و سؤالات بیشمار ناخوشایند از اقوام رسیده است.

بدیهی است هر چه به سن 30 سالگی نزدیک شوید یا کمتر از آن هزینه کنید ، سؤالات بیشتری درمورد "چه زمانی شغل خوبی پیدا خواهید کرد؟" آنها جایگزین می شوند "وقتی فرزند خوبی پیدا خواهید کرد" ، "آیا شما تنها خواهید ماند؟" و مهم نیست که چقدر سیاست "هرچه کمتر از زندگی عاشقی من آگاه باشید ، بهتر" را دنبال می کنید ، عمه شما همیشه خجالت می کشد.
خواه مجرد باشید ، می خواهید رابطه را از جدول خانواده دور نگه دارید ، یا فقط قصد ازدواج ندارید - حداقل در این زندگی - و هیچ اشتهایی برای توضیح به خانواده خود ندارید که چرا شما توانایی "جادویی" برای احساس خوشبختی دارید حتی بدون حلقه عروسی ، نکاتی برای کمک به شما در زنده ماندن از معضل جشن داریم: زندگی عشق در شام کریسمس.

اول از همه ، قبل از شروع ، شما باید بدانید كه كلید پرهیز از كامل در جلوگیری از موقعیتهای ناخوشایند چیزی جز آرامش نیست. هرچه در پاسخ های خود توهین آمیز و عصبانی تر خواهید شد ، بیشتر فکر می کنند که شما چیزی را از آنها پنهان می کنید.
1. همیشه با یک سؤال پاسخ دهید

آه .. هیچ چیز خسته کننده تر از پاسخ دادن به کسی با پرسیدن از آنها نیست. بحثی که ممکن است ادامه یابد تا زمانی که حریف خسته شود. هربار که از شما سؤال کنند "چه موقع بالاخره ازدواج خواهید کرد؟" شما پاسخ خواهید داد "کی فکر می کنی که باید؟" هر چه پاسخی بدست بیاورید ، خواه دوست داشته باشید یا نه ، فقط به سؤالات فکر خواهید کرد. کمی شراب ، کمی بوقلمون پر شده ، دشمن به راحتی خسته می شود.

آیا شما می خواهید سخت تر باشید؟ فقط از آنها سؤال کنید ، "چه زمانی احساس آمادگی کردید؟" سکوت زیادی به وجود خواهد آمد و همه با تغییر موضوع ، به صفحه خود برمی گردند.

2. این موضوع را تغییر داد
یا با پرسیدن برخی از اطلاعات نامربوط که اتفاق می افتد می دانید "آیا بالاخره به سفری که می گویید می روید؟" یا گفتگو را به یک زوج دیگر خوشحال و از قبل ازدواج کرده تبدیل کنید. گفتیم ، لبخند بزنید و حواس پرتی کنید ؛ لبخند بزنید و حواس پرتی کنید.

3. بازی احمق

اگر آنها با احتیاط از شما بخواهند "اگر این بار شخصی را دیدید" ، با خوشحالی جواب خواهید داد "لنزهای تماسی من نیمی از حقوق دارند ، بدیهی است که من همه شما را در مقابل من خوب می بینم". آنها را احساس بدی کنید که جرات کردند از شما چیزی شبیه به این را بپرسند ، به نفع شما مهم نیست.
4- اگر هیچ یک از این شراب ها را نگیرد ، به بهترین دوست شما تبدیل می شود

اگر حیله گری خود را از خود گرفته اید ، بازی سخت خواهد بود. با هر خرابی که آنها یک جرعه شراب می نوشند ، ممکن است بازی را از دست دهید اما حداقل زود خواب خواهید شد. برای پوست نیز مفید است.

همسرتایم hamsartime 

https://hamsartime.ir/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
اعترافات یک مرد زیرا ما در حالی که شما را دوست داریم به شما دروغ می گوییم
یک شنبه 17 فروردين 1399 ساعت 19:5 | بازدید : 181 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

اعترافات یک مرد زیرا ما در حالی که شما را دوست داریم به شما دروغ می گوییم
دروغ گفتن مکانیسمی است که اطرافیان ما را راضی می کند. بله ، همیشه معتبر نیست ، اما برنامه هایی را پیدا می کند. ما مردها دروغ می گویم حتی وقتی شما را دوست داشته باشیم. از دلایل خنده دار گرفته تا دلایل جدی. چرا؟ متوجه می شوید
برای روشن شدن اینکه صداقت مهمترین چیز است. حتی وقتی قیمت سنگین است. حتی اگر احساسات خود را بگویید در حالی که می دانید آسیب خواهید دید. حتی اگر اشتباه کرده اید و می دانید چگونه هزینه آن را بپردازید. دروغ گفتن از غریزه است. رفلکس ها اما چرا به آنجا متوسل می شویم؟

-ناراحت نباش
خوشبختی شما بالاتر از ما است. نه ، ما مردم ، دختران را برکنار نمی کنیم. یکی پیدا شد که صدمه دیده است ، همه شما مثل آن نیستید. بنابراین ما برای اطمینان از خوشبختی شما تمام تلاش خود را انجام می دهیم. چطور؟ ما در مورد چیزی بی گناه دروغ می گوییم ، که می دانیم برای شما مهم است ، اما برای ما مهم نیست. مثل "لباس را از لباسشویی گرفتی"؟ "بله" چه لباس؟ کدام پاک کننده؟

-برای جنگیدن نیست
بله ، تاکتیک معمول است. یک قدم عقب است زیرا چه کسی اشتهایی برای نزاع ها دارد؟ و در اینجا ما یک دروغ بی گناه را خواهیم گفت (تا زمانی که غیر از این اثبات نشود). چرا وقتی از ما می پرسید "چاق؟" به طور غریزی پاسخ خواهیم داد "نه". حتی اگر به بشقاب توزین نیاز دارید. صداقت چنین نیست. و در این ناچیز. اما آیا از نزاع جلوگیری شد؟ و بله ، کیلوها را بیشتر دوست داریم. ما شما را دوست نمی داریم زیرا شما مانند یک سوپر مدل به نظر می رسید. اگرچه قابل قبول ...
-برای داشتن رابطه جنسی

چه چیزی را نمی فهمی؟ "آیا مرا دوست داری؟" - "من دارم می میرم". بیست دقیقه پس از پایان عملیات ، همان سؤال پاسخ "نگاه کنید ، این یک کلمه سنگین است" خواهد بود. محروم ، حق با شماست ، اما همه مردان دروغ می گویند که رابطه جنسی دارند ، حتی در یک رابطه. و قبل از انتقاد از ما ، به شما حمله خواهم گفت "نه امشب ، من سردرد دارم". پایان داستان ...
-برای تماشای فوتبال

ناگهان یک آشنایی با ما مشکل اساسی خواهد داشت. یک خویشاوند از روستا خواهد آمد و ما باید حتماً او را ببینیم. به برنامه نگاهی بیندازید تا ببینید چه چیزی در کانالها وجود دارد؟ رئال بارسلونا؟ Panathinaikos-Olympiacos؟ بسکتبال؟ بنابراین ما جاده کنار را در پیش می گیریم تا از 2 ساعت مانترها در تعقیب توپ لذت ببریم.

-برای تحت تأثیر قرار دادن شما
فقط به این دلیل که ما شما را دوست داریم و شما ما را دوست دارید به معنای این نیست که ما یک خر را گره زده ایم و همه چیز خوب است ما در حال بررسی نحوه حفظ "جرقه" هستیم. بنابراین ما می خواهیم شما به ما افتخار کنید. اگر ما به شما بگوییم "خوب من یک پروژه را انجام دادم ، بسیار جذاب!" یا "مدیر من با من تماس گرفت و به من گفت که می خواهم افزایش پیدا کنم. اکنون به زودی "، ما این کار را می کنیم تا به مردی که در کنار شماست افتخار کنیم. و قبل از اینکه بگویید "ما به هر حال شما را دوست داریم" ، شما فریب خورده خواهید شد. من می توانم شماره تلفن خاصی از آن زن را برای شما تعریف كنم ، اما كسی از پول متنفر نیست!
-چرا ما به شما تقلب می کنیم

چقدر ساده تر می توانم آن را قرار دهم؟ ما یکی دیگر پیدا کرده ایم و فقط به شما دروغ می گوییم تا متوجه نشوید. اینکه دیر یا زود خواهید فهمید ، زیرا ما به شوخی چنین نمی گوییم که جهان بخندد. و اگر این برای دختران شما اتفاق بیفتد ، دیگر عشق وجود ندارد.
توصیه من این است که با همه چیز و هر اتفاقی که می افتد صادق باشید. یک میلیون بار حقیقت و وجدان خالص است نه دروغ گفتن و زندگی با پشیمانی یا خطر آشکار شدن. و من به عنوان مردی که هزینه صداقت خود را پرداخت کرده ام ، به شما می گویم که ارزش آن را داشته است. و همچنین مردی که من با او صادق بودم. بنابراین شخصی را پیدا کنید که شایسته گفتن حقیقت و آنچه احساس می کنید است.

PS: دروغ پاهای کوتاه دارد! به علاوه دروغگو و دزد در سال اول خوشحال هستند ...

 

همسرتایم hamsartime

https://hamsartime.ir/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دوستی زن و مرد در 30 سالگی آیا ممکن است؟
شنبه 16 فروردين 1399 ساعت 16:58 | بازدید : 145 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

دوستی زن و مرد در 30 سالگی آیا ممکن است؟
هیچ دوستی بین زن و مرد وجود ندارد. بنابراین کلیشه ، اما چقدر درست است؟ چگونه روابط در نهایت با بزرگتر شدن تعریف می شود؟ آیا یک مرد زیبا می تواند یک زن زیبا را تنها دوستانه ببیند یا همیشه یک آرزوی پنهانی برای یکدیگر وجود خواهد داشت؟
شما در دهه سی خود هستید اما هنوز افراد جالبی را می شناسید. اگر می خواهید در منطقه دوست بمانید چه محدودیتی باید تعیین کنید؟ به همان اندازه که لمس می کنید لمس می کنید؟ شما همان آغوش را می گیرید ، آیا به همان اندازه پراکنده هستید؟ سوء تفاهم چقدر آسان است و چقدر حق دارید؟
تنهایی گاهی اوقات ما را ملایم تر می کند. زیرا ما به کسی احتیاج داریم که "ما را بخوابد" همانطور که لیلی می گوید. اما آیا این شخص دوست جدید "نامزد" ما است؟ # نه

به دلایل بسیاری اول از همه ، برای این فرض مشترک که هیچ کس دوست دختر "خوب" خود را تنها با روشی دوستانه نمی بیند. او حتی یک بار در رختخوابش به او فکر کرده است.

نتیجه گیری:
اگر به او فشار دهید ، او آن را دنبال می کند. و اگر آن را دنبال کند ، شما را خواهد داشت. و اگر او شما را داشته باشد ، "دوستی" وجود نخواهد داشت.
سؤال:
آیا به این دوستی احتیاج دارید؟ اگر نه در اینجا یک محصول جدید فقط برای شما وجود دارد! اگر چنین است ، محدودیت های خودجوش و ناخوشایند خود را که شامل آغوش ، آغوش ناگهانی و نوازش است ، قرار دهید. زیرا تختخواب او یا تختخواب شما یا توالت بار که با آن مست شده اید خیابانی یک طرفه خواهد بود.

روز بعد:
یا عشق پیدا کردید یا یک دوست پسر لعنتی یا دوست تان را گم کرده اید.
درس:
بهتر یا بدتر ، به ندرت می تواند دو نفر در جنس مخالف در دهه 30 خود دوستی برقرار کنند. آنهایی را که تا الان داشته اید نگه دارید. با بقیه ، خود را به شركت ساده ای محدود كنید یا "ران های خود را درهم بزنید". در هر صورت ، سرگرم کننده خواهد بود.

 

همسرتایم hamsartime

https://hamsartime.ir/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دانشمندان می گویند مرد باید شب هنگام با دوستان خود بیرون برود!
جمعه 15 فروردين 1399 ساعت 23:40 | بازدید : 159 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

دانشمندان می گویند مرد باید شب هنگام با دوستان خود بیرون برود!
آیا در حال حاضر شریک زندگی شما در بهترین حالت نیست؟ شما همه چیز را امتحان کرده اید تا به هنگام بازگشت به خانه به او آرامش دهید ، اما حال و هوای او یکسان است. احتمالاً زمان آن فرا رسیده است كه نیروهای ویژه مداخله كنند - یعنی همكاران وی.
شما احتمالاً تمایلی ندارید ، زیرا بسیاری از خانمها از این ایده که شریک زندگی آنها با دوستان خود در یک بار نوشیدنی آبجو می کند ، هیجان زده نیستند. واقعیت این است که به آن احتیاج دارد و با بار روی مبل خانه شما جبران نمی شود. در پشت ذهن شما همیشه این دوست مجرد را دارید که با هدف داشتن رابطه جنسی در حال پرورش شرکت است ... اما این بهانه ای برای انجام این کار با شریک زندگی خود در صحنه نیست تا بیرون نیاید.
و اگر هنوز هم در مورد آن فکر می کنید ، یک مطالعه جدید باعث می شود که نظر خود را تغییر دهید. محققان دانشگاه گوتینگن در آلمان گروهی از میمون ها را دنبال کردند تا ببینند که چگونه معاشرت می کنند. محققان دریافتند که اگر در شرایط استرس زا با دیگر دوستان مرد خود مانند وضعیت روبرو با تهدید یا درجه حرارت پایین قرار نگیرید ، نمی توان سطح استرس را کاهش داد. نتیجه مطالعه منطقی به نظر می رسد ، زیرا یک مرد وقتی دوستانش او را "پوشانده" می کنند ، بیشتر محافظت می شود.
اگر هنوز فکر می کنید گذراندن وقت با هر دوی شما به همان اندازه برای او خوب است ، پس باید دوباره در مورد آن فکر کنید. بنابراین ، هر چه می خواهید همه مشکلات شریک زندگی خود را حل کنید ، بهتر است پیشنهاد خروج با دوستان وی را داشته باشید. شما می توانید همین کار را با دوست دختر خود انجام دهید!

همسرتایم

https://hamsartime.ir/

hamsartime


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0